• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Promenad ut bland bergen idag med. Bortsett frÄn vacker utsikt ser man Àven vackra konstverk naturen skapat.
Tog fram min StĂ„lSquare nu, trodde man skulle behöva Ă€ndra ”Hometown”, men det var bara att synka med appen sĂ„ blev alllt rĂ€tt direkt 🙂
DĂ€remot ett sĂ€mre val Ă€n GWG2000 i vĂ€rmen, stĂ„llĂ€nk Ă€r inte sĂ„ trevligt đŸ„”

D9FCF588-FD93-46A7-AE7B-83C438099BF4.jpeg
3DB95940-2E12-4BA3-9BF1-F593EF47C057.jpeg
B88FE530-2DA5-4DCF-9523-1DAD29310BFA.jpeg

HallĂ„! Hade tĂ€nkt testa G-Shock för första gĂ„ngen och fastnade för 5610u. Den hĂ€r sajten verkar ha ett sjysst pris pĂ„ den. Är det en sĂ€ljare ni kĂ€nner till och rekommenderar?

HallĂ„! Hade tĂ€nkt testa G-Shock för första gĂ„ngen och fastnade för 5610u. Den hĂ€r sajten verkar ha ett sjysst pris pĂ„ den. Är det en sĂ€ljare ni kĂ€nner till och rekommenderar?

Bara kör. Eller som vi brukar sĂ€ga KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP😁
Inga krusiduller med det stĂ€llet 😃
Bra pris oxÄ!

Inget att tveka pÄ,5610 med den uppgraderade modulen en klocka som har allt man behöver till ett bra pris. Skickas frÄn Finland. Har köpt dÀrifrÄn ett tryggt köp. Bara köör

Promenad ut bland bergen idag med. Bortsett frÄn vacker utsikt ser man Àven vackra konstverk naturen skapat.
Tog fram min StĂ„lSquare nu, trodde man skulle behöva Ă€ndra ”Hometown”, men det var bara att synka med appen sĂ„ blev alllt rĂ€tt direkt 🙂
DĂ€remot ett sĂ€mre val Ă€n GWG2000 i vĂ€rmen, stĂ„llĂ€nk Ă€r inte sĂ„ trevligt đŸ„”

D9FCF588-FD93-46A7-AE7B-83C438099BF4.jpeg
3DB95940-2E12-4BA3-9BF1-F593EF47C057.jpeg
B88FE530-2DA5-4DCF-9523-1DAD29310BFA.jpeg
Man vĂ€njer sig vid vĂ€rmen. En vĂ€rmande hand Ă€r bra att ha i livet😁 hur varmt har ni det? HĂ€r Ă€r det 25 C

Bara kör. Eller som vi brukar sĂ€ga KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP😁
Inga krusiduller med det stĂ€llet 😃
Bra pris oxÄ!

Inget att tveka pÄ,5610 med den uppgraderade modulen en klocka som har allt man behöver till ett bra pris. Skickas frÄn Finland. Har köpt dÀrifrÄn ett tryggt köp. Bara köör

En generell regel att; "Det Àr bÀttre att ha en G-shock man inte behöver Àn att behöva en G-shock man inte har"
SÄ kööööp för sÀkerhets skull
Tackar för svar! FÄr bli ett köp. Det hÀr blir kul! StÄr leverans 5-20 arbetsdagar. Hoppas det blir det kortare spannet!

Vill byta case och band till vit dÄ det vad jag förstÄr inte gÄr att köpa vit utanför Japan va? Finns det originaldelar man kan köpa nÄnstans för att byta eller blir det att vÀnda sig till aliexpress?

Tackar för svar! FÄr bli ett köp. Det hÀr blir kul! StÄr leverans 5-20 arbetsdagar. Hoppas det blir det kortare spannet!

Vill byta case och band till vit dÄ det vad jag förstÄr inte gÄr att köpa vit utanför Japan va? Finns det originaldelar man kan köpa nÄnstans för att byta eller blir det att vÀnda sig till aliexpress?
Tog nog ca 5 till 7 dagar tror jag nÀr jag bestÀllde

Tillbaka
Topp