• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

HallĂ„! Hade tĂ€nkt testa G-Shock för första gĂ„ngen och fastnade för 5610u. Den hĂ€r sajten verkar ha ett sjysst pris pĂ„ den. Är det en sĂ€ljare ni kĂ€nner till och rekommenderar?

Jag kommer sÀlja min M5610U om du vill komma undan lite billigare, den Àr i jÀttefint skick och fullset. PM'a isf.

Tittar djupt i glaset och minns en go gubbe som checkade ut i eftermiddags... 😼‍💹 #fuckcancer
20220701_201223.jpg

Gult va för kaxigt för mig...sÄld och nu har svart anlÀnt istÀllet.
Försökte sÀtta pÄ Combi Bracelet frÄn M5610 men det blev för löst. NÄgon som vet nÄgon LÀnk som funkar pÄ CasiOak'arna?
PXL_20220701_195257238.jpg
Nja detta va nog Ă€ndĂ„ ingen keeper, gummiband funkar inte för mig pĂ„ sommaren. Är det nĂ„n som vill ta över den för 1000kr + ev frakt? Som ny fortfarande. Köpt för 1250:- men dyrt frakt att returnera till NederlĂ€nderna.

Senast Àndrad:
Gw5000 har en del nÀmt att vara topptung eller har jag fel? KÀnns verkligen som jag skulle vilja avdramatisera det. Den sitter riktigt skönt och kÀnns lÀtt . Kan de va för att jag kört b5000 full metal lÀnge.. de som skrivit sÄ kanske Àr vana vid full plast pÄ armen . Gw 5000 Àr riktigt bekvÀm i min mening och najs med screwback
DSC_4563.JPG

Gw5000 har en del nÀmt att vara topptung eller har jag fel? KÀnns verkligen som jag skulle vilja avdramatisera det. Den sitter riktigt skönt och kÀnns lÀtt . Kan de va för att jag kört b5000 full metal lÀnge.. de som skrivit sÄ kanske Àr vana vid full plast pÄ armen . Gw 5000 Àr riktigt bekvÀm i min mening och najs med screwback
DSC_4563.JPG
För min del tror jag det beror pÄ att jag har mina klockor sittande lite lösare sÄ kombinationen med stÄl case som vÀger mer och i övrigt bara lÀttare gummi som Àven Àr lite mjukare och rörligare pÄ just denna blir att den svÀngde runt mycket för mig.
Men egentligen Ă€r den optimal, stĂ„l bo som kĂ€nns mer premium och bĂ€ttre knappar, skönare och mjukare gummi Ă€n vanliga 5600/5610. Sync och Solar. Egentligen Ă€r det den perfekta klassiska G-Shock Square'n 😉👍

Tillbaka
Topp