Den Àr lÄngt utanför min prisgrÀns, hur jÀkla lÀcker den Àn ÀrTÀnk dej den @roosterman tÀnk dej att ratta trucken med den. Synd man mÄste köpa balar för pengarna istÀllet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den Àr lÄngt utanför min prisgrÀns, hur jÀkla lÀcker den Àn ÀrTÀnk dej den @roosterman tÀnk dej att ratta trucken med den. Synd man mÄste köpa balar för pengarna istÀllet
Whaaat?!?Jo den ska slÀppas under september mÄnad.
Psst @Roosterwife
Med sÄna vÀnner behöver man inga fiender
- Borta âŠPing @Hans B 1955
Avslutad - G-Shock GMW-B5000TVA-1 "Virtual Armor"
FÄr inte sÄ mycket handledstid sÄ tÀnkte att jag kollar intresset om nÄgon Àr sugen pÄ att ta över denna. VÀldigt sparsamt anvÀnd, jag finner inge repor eller mÀrken alls sÄ skulle pÄstÄ den Àr sÄ gott som "nyskick". Men vill du ha nÄgra specifika bilder sÄ bara skicka PM. Original box med...klocksnack.se
Ett grattis pĂ„ sin plats?- Borta âŠ
Ett grattis pÄ sin plats?
Ahh fasen.. Försökte iaf- Till köparen ja, men inte till mig
DÄ stannade den i trÄden iafJa vi fÄr se nÀr köparen gör sig till kÀnna . Det Àr med lite separationsÄngest jag lÀmnar in den pÄ posten.
Aj aj, nu kÀnner jag mig hemsk.- Till köparen ja, men inte till mig
Först till kvarn sÄ Àr det alltid i denna vÀrlden !Aj aj, nu kÀnner jag mig hemsk.
Slog till pÄ den bara 15 minuter innan @roosterman inlÀgg.
Ledsen @Hans B 1955 ! Du stÄr absolut först i tur om den ska fÄ flytta.
- Jag Àr glad för att du nöp denAj aj, nu kÀnner jag mig hemsk.
Slog till pÄ den bara 15 minuter innan @roosterman inlÀgg.
Ledsen @Hans B 1955 ! Du stÄr absolut först i tur om den ska fÄ flytta.
Tack! Har lÀnge velat ha en sÄdan sÄ det kÀnns jÀttekul!Först till kvarn sÄ Àr det alltid i denna vÀrlden !
Stort grattis den Àr du vÀrd
Tack min vÀn, glad att du kÀnner sÄ.- Jag Àr glad för att du nöp den
Lika bra att ta med den texten i alla annonser framöver, Ätminstone nÀr det gÀller G-ShocksHar lite för mycket och lite för spretigt i klocklÄdan. Vad gÀller GShock skall jag försöka hÄlla mig till MetalSquare med positiva displayer framöver, förmodligen blir det tex en MRG-B5000D nÀr klockkassan tillÄter. Om nÄgon vill ta över min GWG2000 sÄ kan vi diskutera det. Den Àr sÄ nÀra nyskick en anvÀnd klocka kan vara, fungerar perfekt och Àr fullset med gÀllande garanti. Den har inte gjort nÄgra gyttjebad, blivit kosparkad eller klÄparmekad
En G-Shock klarar en koprutt utan problems. Lite tvÄl o vatten gör susen.Lika bra att ta med den texten i alla annonser framöver, Ätminstone nÀr det gÀller G-Shocks
Finns dom som betalar extra om gshocken varit med om kalvfödslar. Egentligen borde min gw9400 va dyrare som Àr uteLika bra att ta med den texten i alla annonser framöver, Ätminstone nÀr det gÀller G-Shocks
- GĂ€ller det Ă€ven om den varit med om inseminering av kor âŠFinns dom som betalar extra om gshocken varit med om kalvfödslar. Egentligen borde min gw9400 va dyrare som Ă€r ute
And heâs back!
De gör semin och tjuren ingen av dom har gshock- GĂ€ller det Ă€ven om den varit med om inseminering av kor âŠ
- Ah, du anvÀnder konsulter iblandDe gör semin och tjuren ingen av dom har gshock
- Tur att det hÀr inte Àr TudortrÄden, rÄkade skÀmta dÀr ocksÄ- Ah, du anvÀnder konsulter ibland
Vet inte hur jag tĂ€nkte nĂ€r jag Ă„kte ivĂ€g en vecka utan nĂ„gon G-Shock med migAnd heâs back!