• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Kör sÄ det ryker med eld i baken (nÄja...) förbi skogsbrandsfÀltet.

332321ED-95B9-442E-9519-C94F59B2941E.jpeg

Senast Àndrad:
BĂ€sta trĂ„den att lĂ€sa i nĂ€r man inte har G-kĂ€nsla och nĂ„gra sidor senare saknar man sin G som tyvĂ€rr Ă€r hemma och jag Ă€r borta. Apple Watch hĂ„ller definitivt INTE mĂ„ttet i denna trĂ„d đŸ€ŠđŸŒâ€â™‚ïž

Och som alltid mÄste jag hÀlsa pÄ min lilla snickerskaka @roosterman
DĂ€r Ă€r du ju mumsmumsingen😃
LÀnge sen man sÄg dig hÀr i trÄden.
LĂ€gger med en bild pĂ„ en GW-B5600 bara för din skull🙂
IMG_20220816_202228.jpg

DĂ€r Ă€r du ju mumsmumsingen😃
LÀnge sen man sÄg dig hÀr i trÄden.
LĂ€gger med en bild pĂ„ en GW-B5600 bara för din skull🙂
IMG_20220816_202228.jpg
Aaaww. Du e vÀl för go du. Ska anvÀnda min imorgon kvÀll nÀr jag kommer hem bara för det.
Jo det har blivit sÄ tyvÀrr pga allt som hÀnt under sommaren men det gÄr sakta sakta Ät rÀtt hÄll iaf :)

Aaaww. Du e vÀl för go du. Ska anvÀnda min imorgon kvÀll nÀr jag kommer hem bara för det.
Jo det har blivit sÄ tyvÀrr pga allt som hÀnt under sommaren men det gÄr sakta sakta Ät rÀtt hÄll iaf :)
Klart du ska. Inte kan du ju ersĂ€tta din G-shock med en Ă€ppelklocka😉
Skönt att höra att det börjar ordna till sig nu 👍

Godmorgon! Nu har jag kommit 64,5 timmar in i min fasta pĂ„ enbart kaffe, te, vatten och lite salt och nu borde jag vara i 100% ketos. Det var 2 jobbiga dagar att gĂ„ igenom men nu börjar det kĂ€nnas bĂ€ttre och jag hoppas att det blir lĂ€ttare framöver. Varför fasta? Jag började kĂ€nna mig trött och sliten med lite krĂ€mpor hĂ€r och var i kroppen och fasta har en massa olika hĂ€lsomĂ€ssiga FÖRDELAR som jag hoppas att jag ska kunna kĂ€nna. Nu ska jag bara kötta pĂ„ ett par dagar till 😀
DDD2316F-B2C4-449B-BC5F-FA68A7F35C5D.jpeg

@Sonnyboy och @L&W visst var det ni som bÀgge hade bestÀllt GD-350 frÄn Amazon.com? Men visst hade det funkat för dig @L&W men inte för @Sonnyboy ? Eller minns jag fel?
Är sugen pĂ„ GD-350-8.
Ett tag funkade det inte med försÀndelser som började skickas men som avbröts innan de lÀmnade USA. Nu tror jag att de har fÄtt ut mer klockor pÄ marknaden och det 3:e försöket lyckades för mig. Helt klart en av mina favoriter, sÀrskilt med positiv display!

Tillbaka
Topp