Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Man kanske skulle testa. NÄgot tips pÄ bra kinavariant?....och skön ocksÄ!
MÄste vara en utav dom hÀftigaste bilderna pÄ hela ksHelt OK vÀder idag
Den gode @roosterman hade vÀnligheten att förse mig med lÀnken sÄ jag har inget tips ifrÄgan. Han tipsar sÀkert nÀr han Àr tillbaka frÄn vÀgarna....Man kanske skulle testa. NÄgot tips pÄ bra kinavariant?
Den Àr fasiken bra den dÀr.SlÀpandet fortsÀtter. Nu en tur till Ätervinningen med lÀtt och smidig kompis
Mycket. I mitt tycke dessutom skönaste Shocken, trots vÀldigt styvt band.Den Àr fasiken bra den dÀr.
Titta hÀr kamrater! Denna Àr ju inte för liten, Ät andra hÄllet snarare.
Fick lÀra mig igÄr att den man ska leta efter Àr GW-B5600BC om man vill ha en helsvart som Àr slÀt.Om jag vill ha tag i kombilÀnken, den slÀta, vilka serier av fyrkanten Àr det dÄ jag ska leta efter? Har de nÄgon speciell bokstavskod?
Ganska exakt 20 skulle jag sÀga.LÄt mig gissa, du har minst 20cm handled va?
@Daion har redan svarat och hÀr delar @roosterman med sig ang modellerOm jag vill ha tag i kombilÀnken, den slÀta, vilka serier av fyrkanten Àr det dÄ jag ska leta efter? Har de nÄgon speciell bokstavskod?
Svart bÀlte i lÀnk var det visst
Har tyvÀrr inga extra , utan det billigaste sÀttet att fÄ loss en lÀnk Àr att handla en GW-B5600BC , strippa den pÄ lÀnken och sÀlja ivÀg den pÄ resin istÀllet.
En lös lÀnk Àr ju prismÀssigt o sniffar pÄ strax under tusingen ny hos handlare idag och klockan ca 12-1300 vid rÀtt tillfÀlle
Liten klocka!Titta hÀr kamrater! Denna Àr ju inte för liten, Ät andra hÄllet snarare.
KombilÀnken finns att köpa pÄ Tiktox.Fick lÀra mig igÄr att den man ska leta efter Àr GW-B5600BC om man vill ha en helsvart som Àr slÀt.
KlÀmmer du en sÄdan sÄ fÄr du ocksÄ den frÀsiga (och ovanliga) lÀnken med röda detaljer.Jaha, nu har jag googlat runt lite och har hittat en alternativ referens till GW-B5600BC (vars tavellayout inte tilltalar mig sÄ vÀrst), nÀmligen
5600BC och 5600HR verkar vara de enda alternativen som gÄr att fÄ tag i med den slÀta lÀnken. Det tredje alternativet Àr som @L&W tipsade om, att köpa frÄn Tiktox. FÄr lura lite pÄ vilket alternativ som kÀnns mest intressant. Skulle vilja kopiera @Derix GW5000-kombo som ser kul ut tycker jag.
Hur krÄngligt Àr det att köpa dÀrifrÄn? Skulle gÀrna köpa nÄgra.Jaha, nu har jag googlat runt lite och har hittat en alternativ referens till GW-B5600BC (vars tavellayout inte tilltalar mig sÄ vÀrst), nÀmligen
5600BC och 5600HR verkar vara de enda alternativen som gÄr att fÄ tag i med den slÀta lÀnken. Det tredje alternativet Àr som @L&W tipsade om, att köpa frÄn Tiktox. FÄr lura lite pÄ vilket alternativ som kÀnns mest intressant. Skulle vilja kopiera @Derix GW5000-kombo som ser kul ut tycker jag.
Ăr det den rödsvarta man fĂ„r pĂ„ Tiktox?@ironcastle SĂ„ hĂ€r ser det ut. GW-5000U pĂ„ kombilĂ€nk frĂ„n GW-B5600HR.
Billigare att köpa kombilÀnken frÄn Tiktox.