• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Är det den rödsvarta man fĂ„r pĂ„ Tiktox? 😊
Nej den Àr helsvart. Vill du ha den rödsvarta lÀnken frÄn B5600HR sÄ finns den pÄ Watchway.

Byter tillbaka till gummibandet. Tycker inte att kombilÀnken funkar bra ihop med screwback som B5600.
PXL_20220827_212008067-02.jpeg

Senast Àndrad:
Nej den Àr helsvart. Vill du ha den rödsvarta lÀnken frÄn B5600HR sÄ finns den pÄ Watchway.
Tack sĂ„ mycket! 🙏😊
Byter tillbaka till gummibandet. Tycker inte att kombilÀnken funkar bra ihop med screwback som B5600.
PXL_20220827_212008067-02.jpeg
Vad Àr det som gör att du inte tycker det sitter bra?

Denna modell har bytt pris flera gÄnger och gÄtt frÄn pre-order till out of stock utan att ens ha varit till försÀljning.
Sakura watches har de lÀgsta priserna jag sett, men vad hjÀlper det om modellerna inte gÄr att köpa...

Screenshot_20220828-042841_DuckDuckGo.jpg

@ironcastle SÄ hÀr ser det ut. GW-5000U pÄ kombilÀnk frÄn GW-B5600HR.
Billigare att köpa kombilÀnken frÄn Tiktox.
PXL_20220827_185320939-01.jpeg

PXL_20220827_185559768-01.jpeg
PXL_20220827_185707977-01.jpeg
Tack! Det fÄr nog bli precis sÄ. GW5000 nÀr den finns till bra pris nÄgonstans och sen en helsvart kombilÀnk frÄn Tiktox. De röda detaljerna har jag dragits till förr, men i lÀngden brukar helsvart vara det som gÄr hem.

Ni som har spanat pÄ GW5000U, vilket pris har ni sett den som bÀst till? Efter att ha kikat runt en del igÄr ser det ut som 3000 kr (Uret.se) Àr det lÀgsta som gÄr att hitta. GÄr att finna för typ 2500 i Japan men med tull och moms blir det ju samma pris ÀndÄ. Svag krona gör att Euro inte ser sÄ attraktivt ut heller, Àven om Relojesdemoda.com ÀndÄ skulle blivit bÀttre, om den fanns i lager, vilket den inte gör.

Tack! Det fÄr nog bli precis sÄ. GW5000 nÀr den finns till bra pris nÄgonstans och sen en helsvart kombilÀnk frÄn Tiktox. De röda detaljerna har jag dragits till förr, men i lÀngden brukar helsvart vara det som gÄr hem.

Ni som har spanat pÄ GW5000U, vilket pris har ni sett den som bÀst till? Efter att ha kikat runt en del igÄr ser det ut som 3000 kr (Uret.se) Àr det lÀgsta som gÄr att hitta. GÄr att finna för typ 2500 i Japan men med tull och moms blir det ju samma pris ÀndÄ. Svag krona gör att Euro inte ser sÄ attraktivt ut heller, Àven om Relojesdemoda.com ÀndÄ skulle blivit bÀttre, om den fanns i lager, vilket den inte gör.
SvÄrt att hitta billigare ny. AndrahandsvÀrdet Àr dock katastrofalt sÄ hÄll koll pÄ köp&sÀlj. RÀkna med 1500-2000 dÀr.

Hur krĂ„ngligt Ă€r det att köpa dĂ€rifrĂ„n? Skulle gĂ€rna köpa nĂ„gra. 😃
Just den dÀr bilden var frÄn Sakurawatches.com. Jag har inte handlat dÀrifrÄn, sÄ kan inte svara pÄ det, men frÄn Chinoswatches har jag handlat. Trots att Chinowebsidan nog utvecklades tidigt 2000 eller sent 1900, sÄ funkade det smidigt, bara man kom igenom bestÀllningsprocessen. SÄ jag tror inte att du ska rÀdas Japan som inköpsland, det tar kanske nÄgra extra dagar ibland, men mer Àn sÄ Àr det inte sÄvitt jag vet. Dock mÄste du rÀkna med tull (nÄgra kronor) men ocksÄ moms. Fast det hÀnder ocksÄ att det slinker igenom utan moms om man har flax.

Denna modell har bytt pris flera gÄnger och gÄtt frÄn pre-order till out of stock utan att ens ha varit till försÀljning.
Sakura watches har de lÀgsta priserna jag sett, men vad hjÀlper det om modellerna inte gÄr att köpa...

Har för mig att @L&W sagt att man fĂ„r rĂ€kna med ungefĂ€r 30% högre slutpris nĂ€r tullen gjort sitt. Men det kanske du har stenkoll pĂ„ 🙂

Tydligen vettigt att Àven bestÀlla nya bandstift samtidigt.

Köpte min frÄn Relojesdemoda. Var bÀst nypris dÄ iaf. Verkar dock inte finnas inne nu tyvÀrr.
61DF8DB7-F829-4A86-A707-193BBF9AF9DE.png

Hade mejlkontakt med Kota pÄ Sakurawatches om en annan klocka förra veckan och han(?) ursÀktade sig över att de inte hade uppdaterat/tagit bort klockor som hade utgÄtt. Har inte köpt dÀrifrÄn men svarar alltid relativt fort och verkar vara pÄlitliga sÄ om jag skulle köpa ngt frÄn Japan tror jag de Àr bra.

Köpte min frÄn Relojesdemoda. Var bÀst nypris dÄ iaf. Verkar dock inte finnas inne nu tyvÀrr.
61DF8DB7-F829-4A86-A707-193BBF9AF9DE.png
Nej, jag kikade just dĂ€r, och det verkar som att de gĂ„tt Ă„t pĂ„ flera hĂ„ll. De Ă€r inte ensamma om att inte ha den i lager. SĂ„ jag fĂ„r söka vidare, man gör ju sina bĂ€sta beslut nĂ€r man Ă€r ivrig och vill komma till skott! 😂

Tillbaka
Topp