Exakt.DjÀrva ord att yttra nu nÀr du konstaterat att metallfyrkanterna sitter bra pÄ handleden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Exakt.DjÀrva ord att yttra nu nÀr du konstaterat att metallfyrkanterna sitter bra pÄ handleden.
TrĂ„kig tjĂ€nsteresa, eller inte. Mina tjĂ€nsteresor gĂ„r oftast till Ărebro. Inget ont om Ărebro, men den som sĂ€ger att det Ă€r Sveriges Madrid har felForgive me father for I have sinned...
Jag vet, jag Àr en dÄlig mÀnniska. Men till mitt försvar tÀnkte jag redan pÄ det hÀr i morse under morgontrÀningen. Hur ska jag fÄ ihop min dagliga G-shock-dos?
Saken Àr att jag i egenskap av chef för verksamheten, Àr pÄ vÀg till Madrid för att förklara för dem pÄ plats vikten av att de Àr pÄ tÄ och hjÀlper oss med utvecklingen av vÄra kommande produkter. KÀnns som att det Àr för mycket siesta och mañana dÀr nere.
DÄ fÄr det bli kostym och bling dÄ.
...men det ligger naturligtvis en G-shock i vÀskan!
Edit: och bilden blev knas...
Vem sĂ€ger det?!TrĂ„kig tjĂ€nsteresa, eller inte. Mina tjĂ€nsteresor gĂ„r oftast till Ărebro. Inget ont om Ărebro, men den som sĂ€ger att det Ă€r Sveriges Madrid har fel
Hoppas ingenVem sÀger det?!
Ordningen har ÄterstÀllts.I egenskap av chef ska du föregÄende med gott exempel
NĂ€men dĂ€r har du nĂ„t!TrĂ„kig tjĂ€nsteresa, eller inte. Mina tjĂ€nsteresor gĂ„r oftast till Ărebro. Inget ont om Ărebro, men den som sĂ€ger att det Ă€r Sveriges Madrid har fel
PÄ vÀg till Madrid? Ser ut att vara raka spÄret i a f!Ute pÄ lunchpromenad.
BĂ€sta jag hört! Dags att uppdatera profilen idag igen. Tack!TrĂ„kig tjĂ€nsteresa, eller inte. Mina tjĂ€nsteresor gĂ„r oftast till Ărebro. Inget ont om Ărebro, men den som sĂ€ger att det Ă€r Sveriges Madrid har fel
Haha underbartBÀsta jag hört! Dags att uppdatera profilen idag igen. Tack!
NÀr man tÀnker "Tough Solar" och av nÄn outgrundlig anledning skriver förkortningen "BT".Underskattad modell! Har mycket som talar för sig; BT, MB6, liten prislapp, behÀndig storlek. Jag hade en "stealthig" för nÄgra Är sedan. Har ocksÄ för mig att jag sett bilder pÄ den dÀr nÄgon monterat kombi-lÀnk.
Nu blev jag nyfiken, har du haft den dÀr lÀnge eller knep du den som lÄg pÄ Tradera för ett tag sedan?
@Aros , mannen som lÀgger upp guldlÀgen för galghumor.
Jag tÀnker inte ta det betet, dock.
Kan köpa den dÀr av dig billigt, stÄlisen alltsÄ.So long grabbar, det var kul sÄ lÀnge det varade
GrĂ€set Ă€r sĂ€kert JĂĂĂĂĂĂĂTTEGRĂĂĂĂĂĂĂNT pĂ„ andra sidan....So long grabbar, det var kul sĂ„ lĂ€nge det varade
Och jag kan ta MRGKan köpa den dÀr av dig billigt, stÄlisen alltsÄ.
SÄ kan du köpa tillbaks den dyrt sen nÀr du Ängrat dig
ARen blir min!!Kan köpa den dÀr av dig billigt, stÄlisen alltsÄ.
SÄ kan du köpa tillbaks den dyrt sen nÀr du Ängrat dig
BÀttre att förekomma, Àn förekommasLugn nu, jag ska bara testa lite!
Jag ger det 15 min.Lugn nu, jag ska bara testa lite!
GrĂ€set Ă€r sĂ€kert JĂĂĂĂĂĂĂTTEGRĂĂĂĂĂĂĂNT pĂ„ andra sidan....
Don't do it!! Allt gÄr att lösa med en ny G-Shock!!Ute pÄ lunchpromenad.
För att lugna alla oroliga sjÀlar. JÀrnvÀgen Àr nedlagd. SÄ lÀgger man sig dÀr för att ta slut pÄ elÀndet lÀr man fÄ ligga ett tag.Ute pÄ lunchpromenad.
Fasiken vilken hĂ€rlig arbetsmiljö du har alltsĂ„Jag var tvungen att gĂ„ upp pĂ„ en fjĂ€lltopp och blötlĂ€gga mig i 5 minuter, samla tankarnaâŠ
âŠför NÀÀ-ÀÀÀh-ÀÀÀÀ @Derix ! Inte har du vĂ€l gĂ„tt och köpt en apple watch
HÀlsa lillgrabben pÄ födelsedagen
So long grabbar, det var kul sÄ lÀnge det varade