• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Dagens lunchsÀllskap.
PXL_20220927_095548599.jpg

Forgive me father for I have sinned...

Jag vet, jag Àr en dÄlig mÀnniska. Men till mitt försvar tÀnkte jag redan pÄ det hÀr i morse under morgontrÀningen. Hur ska jag fÄ ihop min dagliga G-shock-dos?

Saken Àr att jag i egenskap av chef för verksamheten, Àr pÄ vÀg till Madrid för att förklara för dem pÄ plats vikten av att de Àr pÄ tÄ och hjÀlper oss med utvecklingen av vÄra kommande produkter. KÀnns som att det Àr för mycket siesta och mañana dÀr nere.
DÄ fÄr det bli kostym och bling dÄ.

...men det ligger naturligtvis en G-shock i vĂ€skan! đŸ€©

Edit: och bilden blev knas...
TrĂ„kig tjĂ€nsteresa, eller inte. Mina tjĂ€nsteresor gĂ„r oftast till Örebro. Inget ont om Örebro, men den som sĂ€ger att det Ă€r Sveriges Madrid har fel 🙂

TrĂ„kig tjĂ€nsteresa, eller inte. Mina tjĂ€nsteresor gĂ„r oftast till Örebro. Inget ont om Örebro, men den som sĂ€ger att det Ă€r Sveriges Madrid har fel 🙂
NÀmen dÀr har du nÄt!
Jag ska sÀga det till vÄra internkunder, som begÀr varmt klimat under provet.

Vi har fÄtt ordning pÄ Madridfolket nu. JÀkligt bra lösning faktiskt! De har snÀppt upp sprÄket rejÀlt, svarar pÄ vÄra frÄgor, skickar gods skitsnabbt och har samma arbetstider som vi har. Dessutom Äker vi dit pÄ knappt 2 timmar nu för tiden.

VĂ€rldens utveckling!
Örebro!! Jag döööör 😂

Underskattad modell! Har mycket som talar för sig; BT, MB6, liten prislapp, behÀndig storlek. Jag hade en "stealthig" för nÄgra Är sedan. Har ocksÄ för mig att jag sett bilder pÄ den dÀr nÄgon monterat kombi-lÀnk.

Nu blev jag nyfiken, har du haft den dÀr lÀnge eller knep du den som lÄg pÄ Tradera för ett tag sedan?
NĂ€r man tĂ€nker "Tough Solar" och av nĂ„n outgrundlig anledning skriver förkortningen "BT". 🧠💹

Jag var tvungen att gĂ„ upp pĂ„ en fjĂ€lltopp och blötlĂ€gga mig i 5 minuter, samla tankarna

2CB8E35E-38FB-4210-ACB9-EA94A6EA6DA5.jpeg

för NÀÀ-ÀÀÀh-ÀÀÀÀ @Derix ! Inte har du vĂ€l gĂ„tt och köpt en apple watch 😳
BE3015BC-06E2-45E5-AAAE-8D3071D853BC.jpeg

HĂ€lsa lillgrabben pĂ„ födelsedagen 😃
Fasiken vilken hĂ€rlig arbetsmiljö du har alltsĂ„ 😍

Tillbaka
Topp