Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
För att lugna alla oroliga sjÀlar. JÀrnvÀgen Àr nedlagd. SÄ lÀgger man sig dÀr för att ta slut pÄ elÀndet lÀr man fÄ ligga ett tag.
@Daion :s samling minskar i rasande fart?
HallÄ, varför Àr inte min avatar med dÄ?Haha, seg dag pÄ jobbet end ursÀkten jag har...
Haha, ja sÀg det, drog ner nÄgra sidor med avatarer frÄn den hÀr trÄden och bakade ihop dom... FÄr nog byta snart nÀr klagomÄlen ramlar in.HallÄ, varför Àr inte min avatar med dÄ?
Den var sjukt festlig faktiskt Har du nÄgot emot om man skulle ta Ä pyssla ihop nÄgot liknande?Haha, ja sÀg det, drog ner nÄgra sidor med avatarer frÄn den hÀr trÄden och bakade ihop dom... FÄr nog byta snart nÀr klagomÄlen ramlar in.
Vilken Àr det dÀr? Den dÀr boxen kÀnner jag inte till.
Jag Àr helt för det fria valet nÀr det gÀller avatarer. Inte helt sÀker pÄ om det finns nÄgon avatar-polis hÀr pÄ forumet heller. Kör hÄrt!Den var sjukt festlig faktiskt Har du nÄgot emot om man skulle ta Ä pyssla ihop nÄgot liknande?
HallÄ, rent tekniskt har jag faktiskt en G-Shock Àven om en av sönerna fick den, ville bara sÀga det
Den Àr inte sÄ tokig, trots att det "bara" Àr ett loppisfynd. DÀremot vet jag ingenting om G-shocks och hur den stÄr sig jÀmfört allt annatDen var riktigt frÀn!
GWF-D1000 Japan coast guard LTD. SLs gamla.Vilken Àr det dÀr? Den dÀr boxen kÀnner jag inte till.
Hur sitter den pÄ handleden?
OMG OMG OMG Jag finns med pÄ en gif #kÀndisHaha, seg dag pÄ jobbet end ursÀkten jag har...
Den funkar överraskande bra, men igen vardags klocka. Bandet Àr sjukt lÄngt.Hur sitter den pÄ handleden?
Ja, Noreg Àr ett vackert fjÀll! Och tyvÀrr har norrmÀnnen nu en hel del att tÀnka pÄ med anledning av nordstream 1 och 2Fasiken vilken hÀrlig arbetsmiljö du har alltsÄ
Sno tillbaka den!HallÄ, rent tekniskt har jag faktiskt en G-Shock Àven om en av sönerna fick den, ville bara sÀga det