• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

20221227_181024.jpg

NÄgon som sitter pÄ en extra keeper (i gummi) till GWG-2000? Eller vet om det finns möjlighet att fÄ tag i utan att behöva lÀgga 850 kr pÄ ett nytt band?

Du kan bestÀlla den frÄn Pacparts för $3 styck.
Screenshot_2022-12-27-22-40-32-20_f9ee0578fe1cc94de7482bd41accb329.jpg
Tack! Kollade dÀr först, men fick bara upp det dyra fraktalternativet dÄ. Nu verkar jag Àven kunna vÀlja ett billigare alternativ.

FÄr fundera lite pÄ om det kanske ÀndÄ kan vara mer vÀrt att köpa hela bandet för 800 kr kontra endast keepern för 250 kr.

NĂ„gon som har nĂ„gon favorit G just nu? Min g-7900 har fastnat lite pĂ„ handleden sista dagarna. VĂ€ldigt bekvĂ€m och kul med fĂ€rg đŸ™‚â„ïž
Men lite mer seriöst skulle jag nog sÀga GWG-2000. Mudmastern Àr helt enkelt jÀkligt ball. Stor, kantig, visst mÄtt av bling och en hel del attityd. GÄr bra ihop med det jag gÄr helst klÀdd i, friluftsklÀder.
Fast jag har kört dem med skjorta och mer stÀdad klÀdsel pÄ projektkontoret ocksÄ.
.

Men lite mer seriöst skulle jag nog sÀga GWG-2000. Mudmastern Àr helt enkelt jÀkligt ball. Stor, kantig, visst mÄtt av bling och en hel del attityd. GÄr bra ihop med det jag gÄr helst klÀdd i, friluftsklÀder.
Fast jag har kört dem med skjorta och mer stÀdad klÀdsel pÄ projektkontoret ocksÄ.
.
Kan förstĂ„ att det Ă€r en favorit, jag gillar verkligen bilder pĂ„ dom 😎

Tillbaka
Topp