Ă Ă„Ă„Ă„, jag klickadeâŠKlicka inte pĂ„ lĂ€nken klicka inte pĂ„ lĂ€nken klicka INTE pĂ„ lĂ€nken
Nu vill jag ha Gulfmastern
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ă Ă„Ă„Ă„, jag klickadeâŠKlicka inte pĂ„ lĂ€nken klicka inte pĂ„ lĂ€nken klicka INTE pĂ„ lĂ€nken
KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂPĂ Ă„Ă„Ă„, jag klickadeâŠ
Nu vill jag ha Gulfmastern
NeeeeeejKĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP
Ăsch dĂ„. Du visste ju redan att du ville ha denNeeeeeej
Du har ju redan lurat pÄ mig en som inte ens kommit Ànnu ju
SantĂsch dĂ„. Du visste ju redan att du ville ha den
Ganska spÀnnande om man lÀser 300 sidor pÄ en dag
Va? NÀ. G-shock Àr inget för mig.NÄgon som har nÄgon favorit G just nu? Min g-7900 har fastnat lite pÄ handleden sista dagarna. VÀldigt bekvÀm och kul med fÀrg
Ha ha ha ha.Va? NÀ. G-shock Àr inget för mig.
Klicka inte pÄ lÀnken klicka inte pÄ lÀnken klicka INTE pÄ lÀnken
Blev det dyrt?Jag klickade...
Jag anvÀnder en frÄn gx56 pÄ min 1000NÄgon som sitter pÄ en extra keeper (i gummi) till GWG-2000? Eller vet om det finns möjlighet att fÄ tag i utan att behöva lÀgga 850 kr pÄ ett nytt band?
Tack! DÄ ska jag hÄlla lite koll pÄ en ett sÄnt band dyker upp ocksÄ. Kollade hemma i klocklÄdan, men verkar inte ha nÄgra i gummi som passar.Jag anvÀnder en frÄn gx56 pÄ min 1000
Du kan bestÀlla den frÄn Pacparts för $3 styck.NÄgon som sitter pÄ en extra keeper (i gummi) till GWG-2000? Eller vet om det finns möjlighet att fÄ tag i utan att behöva lÀgga 850 kr pÄ ett nytt band?
Tack! Kollade dÀr först, men fick bara upp det dyra fraktalternativet dÄ. Nu verkar jag Àven kunna vÀlja ett billigare alternativ.Du kan bestÀlla den frÄn Pacparts för $3 styck.
Men lite mer seriöst skulle jag nog sÀga GWG-2000. Mudmastern Àr helt enkelt jÀkligt ball. Stor, kantig, visst mÄtt av bling och en hel del attityd. GÄr bra ihop med det jag gÄr helst klÀdd i, friluftsklÀder.NÄgon som har nÄgon favorit G just nu? Min g-7900 har fastnat lite pÄ handleden sista dagarna. VÀldigt bekvÀm och kul med fÀrg
Blev det dyrt?
Phuuu, dÀr hade du tur!Nej, klarade mig frÄn att klicka hem nÄt.
God morgon
SÄg en beggad stÄloak för 1400 nÄnstans.. Kan ha vart pÄ Tratten.. Kunde vart nÄn hundring billigare, men iaf..Den dÀr bra snygg. Möjligt Äterfall till casiok helt klart
SÄg en beggad stÄloak för 1400 nÄnstans.. Kan ha vart pÄ Tratten.. Kunde vart nÄn hundring billigare, men iaf..
Edit. Det var pÄ Tratten, för 1200, men den rök i förrgÄr kvÀll visst..
Kan förstÄ att det Àr en favorit, jag gillar verkligen bilder pÄ domMen lite mer seriöst skulle jag nog sÀga GWG-2000. Mudmastern Àr helt enkelt jÀkligt ball. Stor, kantig, visst mÄtt av bling och en hel del attityd. GÄr bra ihop med det jag gÄr helst klÀdd i, friluftsklÀder.
Fast jag har kört dem med skjorta och mer stÀdad klÀdsel pÄ projektkontoret ocksÄ.
.