• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

En liten samling G-Shocks Ă€r vĂ€l fortfarande en samling 😊
DDD2872C-ACF7-4951-B29F-DFB8EE266BB4.jpeg

Återbetalning pristak var ju en bra post...
Men vad Ă€r det?? 🙂
Vi som hade med Telinet och deras oklara rörligt-pris-med-tak-avtal att göra förra Äret, har fÄtt brÄka lite, men sen fÄtt tillbaka pengar nÀr snittpriset blev högre Àn vad taket sattes till för förra Äret. I mitt fall var det ett tak pÄ 99 öre som snitt för hela Äret. Mellanskillnaden mellan snittpris för hela Äret per kWh och taket multiplicerat med hela Ärsförbrukningen dras av pÄ kommande rÀkningar. 12500 pix. SÄ december blev kostnadsfri. Och delar av januari.

SĂ„ frĂ„gan Ă€r.... vilken G-shock blir det nu? 😝

Senast Àndrad:
Vi som hade med Telinet och deras oklara rörligt-pris-med-tak-avtal att göra förra Äret, har fÄtt brÄka lite, men sen fÄtt tillbaka pengar nÀr snittpriset blev högre Àn vad taket sattes till för förra Äret. I mitt fall 99 öre i snitt för hela Äret. Mellanskillnaden mellan snittpris för hela Äret per kWh och taket multiplicerat med hela Ärsförbrukningen dras av pÄ kommande rÀkningar. 12500 pix. SÄ december blev kostnadsfri. Och delar av januari.

SĂ„ frĂ„gan Ă€r.... vilken G-shock blir det nu? 😝
LĂ„ter som du kanske behöver fira med en G-shock solar? 😉 typ GA-B2100-1A1ER

Rise and shine med Riseman 😀
LĂ„ter som vĂ€rsta reklamslogan, men va fasen, det Ă€r ju fredag👍😁
IMG_20230113_061815.jpg
FrÀnt. Jag Àr pÄ jakt efter en Riseman om nÄgon hÀr vill bli av med en.

Idag Äkte den hÀr pÄ, 5035d med gw5000-band. Faller ofta tillbaka pÄ den och nÀr den vÀl Àr pÄ kan det lÀtt gÄ en vecka till nÀsta byte.

1B58EC22-68A2-4669-B0C5-EAE276FB786F.jpeg

FrÀnt. Jag Àr pÄ jakt efter en Riseman om nÄgon hÀr vill bli av med en.

Idag Äkte den hÀr pÄ, 5035d med gw5000-band. Faller ofta tillbaka pÄ den och nÀr den vÀl Àr pÄ kan det lÀtt gÄ en vecka till nÀsta byte.

1B58EC22-68A2-4669-B0C5-EAE276FB786F.jpeg
LĂ„ter som besöket hos oss blev dyrt för dig 😁
Det har ju trillat in ett par stycken nya hos dig nu :D

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp