Haha fan va kul
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Haha fan va kul
SÄg idag att klockan pÄ min smurf 5610 Àr 3min efter telefonen och forumklockan..
Rcvd Àr framme pÄ displayen.
Borde visa samma vÀl?
Efter att ett GW5000 band monterats pÄ Dw6900 Fox Fire sÄ Àr den gööör go Ä ha pÄ
Trevlig helg G-shock vÀnner![]()
Typ som en god senapRiktigt fin variant av den gula fÀrgen. Inte för skrikig och inte "smutsgul". Perfektion.
Vad Àr det för modell?BÀsta klockan i Karibien
![]()
Det Àr en Rangeman modell GPR-B1000 en stor och maffig G-Shock .Vad Àr det för modell?
Rangeman GPR-B1000Vad Àr det för modell?
Av alla fina funktioner pĂ„ denna modellen tycker jag att direkt tillgĂ„ng till chronografen Ă€r bĂ€st, bara en sĂ„n enkel sak!Ăntligen!! Ăr vĂ€ldigt nöjd
![]()
Jag köpte/bytte dock utan att testaIntressant. SÄg en Side by Side bild pÄ dem. Trots siffrorna ser MM större ut tycker jag minsann. Bezeln pÄ MM Àr smalare och tavlan ser större ut.
En stor gshock (större Àn rangeman) mÄste man testa innan köp, hÄller med.
Av alla fina funktioner pÄ denna modellen tycker jag att direkt tillgÄng till chronografen Àr bÀst, bara en sÄn enkel sak!
Bra jÀkla bild ocksÄ, vackert!Bra jÀkla kombo!
![]()
Verkligen! Skitsnyggt. NÀr jag ser den tÀnker jag direkt pÄ tvÄ samuraier pÄ ett snöende slagfÀlt.Bra jÀkla kombo!
![]()
Bra jÀkla kombo!
![]()
TvÄ samuraier under ett blommande körsbÀrstrÀd som snöar kronblad. Vackert!Verkligen! Skitsnyggt. NÀr jag ser den tÀnker jag direkt pÄ tvÄ samuraier pÄ ett snöende slagfÀlt.
Bra jÀkla bild ocksÄ, vackert!![]()
Verkligen! Skitsnyggt. NÀr jag ser den tÀnker jag direkt pÄ tvÄ samuraier pÄ ett snöende slagfÀlt.
En sÄn bild borde göra vem som helst köpsugen pÄ G shock. Mycket bra.
TvÄ samuraier under ett blommande körsbÀrstrÀd som snöar kronblad. Vackert!
Taktiskt!Med en Rangeman riskerar man inte att hamna i smeten.
![]()