• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Hittade shop som sÀljer stÄlbezels o band som passar 5600/5610 för poor mans stÄlis. SÄg en del jÀmförelsebilder i modtrÄden pÄ WUS. Tog en screenshot. Modden Àr den som Àr till vÀnster. Skiljer lite i formen men finishen ska vara bra enligt anvÀndaren och det som skiljer mest ska vara spÀnnet.
https://www.ncmscreation.com/products/metal-steel-band-and-bezel

Screenshot_20181209-122551.png
Vad tusan Àr RM för valuta?

Brave.
T ex Mudmaster Àr sÄ grymt snygg men jag vÄgar inte bestÀlla utan att ha testat den först.
16,5 cm handled... Jag vet att G-shock ska vara lite bulkiga och stora men jag Àr rÀdd att den kommer se ut som en assiett pÄ mig.

GWG eller GG? GG borde sitta bra, jag kunde ha GWG hyfsat bra ÀndÄ med samma mÄtt. Stor och tjock men liksom del av designen :)

Mer eller mindre. Den Àr ju stor som sagt men ÀndÄ skön, jag hamnade dock mellan tvÄ hÄl vilket pÄ denna bjÀsse var irriterande. SÄ kanske vÀrt testa ÀndÄ innan i butik? :)
811B0B28-B527-4655-89C5-744C26568DF2.jpeg
989FC938-6264-4DEC-92FB-1007091D82F4.jpeg

Annars utan tvekan den bÀsta g jag testat sett till finish.

Jomenvisst, den Àr bulkig men den ser inte malplacerad ut pÄ dig. En stor klocka som Àr snygg helt enkelt.
Jepp, jag fÄr ta och testa den.

Mer eller mindre. Den Àr ju stor som sagt men ÀndÄ skön, jag hamnade dock mellan tvÄ hÄl vilket pÄ denna bjÀsse var irriterande. SÄ kanske vÀrt testa ÀndÄ innan i butik? :)
811B0B28-B527-4655-89C5-744C26568DF2.jpeg
989FC938-6264-4DEC-92FB-1007091D82F4.jpeg

Annars utan tvekan den bÀsta g jag testat sett till finish.

Jomenvisst, den Àr bulkig men den ser inte malplacerad ut pÄ dig. En stor klocka som Àr snygg helt enkelt.
Jepp, jag fÄr ta och testa den.

Det Àr bra att vÄga testa det man kÀnner för och inte fÀsta sÄ stor vikt vid vad andra sÀger passar den ene eller den andre. De klockorna Àr stora och ser nog sÄ ut oavsett vem som har dem. Ser bra ut pÄ bilden. Det enda om Àr viktigt i de fallen Àr vad man sjÀlv tycker.
Har ocksÄ nÄt oprövat pÄ gÄng i veckan som blir spÀnnande att testa. Blir bra tror jag.

Fingrade lÀnge pÄ köp-knappen pÄ en G-Shock x Jam Home Made frÄn nÄgra sidor tillbaka tidigare idag, men blev till sist en Sneaker Freaker Redback frÄn klockor.nu istÀllet. Har mod-planer för den, resultat kommer förhoppningsvis i trÄden nÀsta vecka!

@spammerstakeahike GWG har jag provat i affĂ€ren pĂ„ min 16,5-handled och den sitter jĂ€vligt skönt... STOR kĂ€nns den nĂ€r du tittar ner pĂ„ den, men nĂ€r du tittar i spegeln dĂ„ ser den BAD ASS ut! Jag sĂ€ger bara en sak: LUGGARNA gör jobbet, don’t be afraid, KÖP!

Jag kÀnner mig lite lugnare. :) Menar du att luggarna Àr sÄpass korta att klockan inte blir sÄ monstruös pÄ handleden?
En sÄn mÄste jag testa nÄn gÄng och helst Àga.
Jag hittade nyss ett par bilder pÄ GWG pÄ en 16,5 cm handled pÄ WUS och postar dem hÀr.
Klockan ser ju helt okay ut frÄn distans som du sÀger!
Om storleken Àr ok, Àr nÀsta problem vilken av dem ska man ha. :-O

16,5b.jpg
16,5c.jpg

Jag kÀnner mig lite lugnare. :) Menar du att luggarna Àr sÄpass korta att klockan inte blir sÄ monstruös pÄ handleden?
En sÄn mÄste jag testa nÄn gÄng och helst Àga.
Jag hittade nyss ett par bilder pÄ GWG pÄ en 16,5 cm handled pÄ WUS och postar dem hÀr.
Klockan ser ju helt okay ut frÄn distans som du sÀger!
Om storleken Àr ok, Àr nÀsta problem vilken av dem ska man ha. :-O

16,5b.jpg
16,5c.jpg
Jag kan posta mina ocksÄ. Inte sÄ smickrande bilder men mina ser skillnaden bra .
IMG_0249.JPG
Screenshot_2018-12-09-19-13-12-812_com.google.android.apps.photos.jpg

Tillbaka
Topp