Ja, tydlig blÄsningsvarning.SjÀlvfallet lurendrejeri alternativt fel modell pÄ bilden. Det Àr orimligt att den kostar sÄ lite. Skulle aldrig ge kort/personuppgifter dit med den prissÀttningen, skriker blÄsning![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja, tydlig blÄsningsvarning.SjÀlvfallet lurendrejeri alternativt fel modell pÄ bilden. Det Àr orimligt att den kostar sÄ lite. Skulle aldrig ge kort/personuppgifter dit med den prissÀttningen, skriker blÄsning![]()
Skippar det, dom har fler highend-klockor för runt tusenlappenJa, tydlig blÄsningsvarning.
Det Àr nog sÀkrast.Skippar det, dom har fler highend-klockor för runt tusenlappen![]()
Fake-skrÀp.. Hajar inte vitsenDet Àr nog sÀkrast.
Intressant att höra vad de svarat pÄ förfrÄgan om Paypal. Nu litar jag inte helt pÄ Paypal heller visserligen...
(Jaeger Le Coultre sÄg jag nu för 919 Skr. Vad farao Àr det för jÀdrans sida?..
Det kan sÀkerligen vara fejkklockor med bilder av originalen. Men finns Frogman fejk?Fake-skrÀp.. Hajar inte vitsen![]()
Inte en aning, hajar inte hur dom ens bemödar sig att göra en fake av G-Shock om det Àr sÄ. Eller sÄ tömmer dom ens kort? Inte sÄ sugen pÄ nÄgot av det hahaDet kan sÀkerligen vara fejkklockor med bilder av originalen. Men finns Frogman fejk?
Risken finns att det Àr det sistnÀmnda. Eller sÄ har de tusen Frogmanfejkar.Inte en aning, hajar inte hur dom ens bemödar sig att göra en fake av G-Shock om det Àr sÄ. Eller sÄ tömmer dom ens kort? Inte sÄ sugen pÄ nÄgot av det haha
Om du hittar sÄ Àr jag ocksÄ intresserad!Snabb frÄga till er veteraner inom G-shock. Vet ni vart man kan köpa svarta spÀnnen och keeper?
Passande 5610 (spÀnne) och GW-9400 (spÀnne & keeper)
![]()
Börjar bli sugen pÄ en Frogman
Jag missade den modellen med ett par timmar
LÄt folk flippa sÄ kan ju du istÀllet spara ihop till en samlingHah, jag Àr alltid sÄ sen pÄ bollen. LÄÄng tid efter det att typ alla gÄtt och köpt och testat och flippat GW-5000, DW-5035, Rangeman 9400 osv upptÀcker jag modellerna. NÀr typ halva Kobra Kai redan testat GWG Mudmaster fÄr jag upp ögonen för den inte förrÀn nu.
MÄste vara nÄt fel pÄ mig. Hur ska detta sluta. Kanske blir det en Frogman om tvÄ Är?
Bra val!Första dagen i nyförvÀrvets nya liv har varit ganska behaglig.
Nu vankas snart andra bullar. Kanske.
![]()
Ja tack, jag tror det. Gillar den skarpt, förutom straplÀngden. Bör ÄtgÀrdas. Storleken pÄ klockan i sig Àr annars ingen fara tycker jag.Bra val!
Prova att koka bandet och sedan böj till det?Ja tack, jag tror det. Gillar den skarpt, förutom straplÀngden. Bör ÄtgÀrdas. Storleken pÄ klockan i sig Àr annars ingen fara tycker jag.
Har tÀnkt testa.med det, till att börja med.Prova att koka bandet och sedan böj till det?
Har tÀnkt testa.med det, till att böja med.
Kul att du tog upp detta, för jag har haft exakt samma fundering tidigare! Kör skjorta till vardags, dock med tröja över under vinterhalvÄret. Man fÄr helt enkelt lÄta klockan vara center of attention pÄ armen, dock lÀr det inte vara nÄgon annan Àn en sjÀlv som bryr sigEn uppriktig frÄga. Ni som bör frogman eller rangeman till vardags. Vad har ni pÄ er pÄ överkroppen? Jag har duktig beslutsÄngest gÀllande den GW-9400 jag köpt. à ena sidan Àlskar jag den (form, funktion, kÀnsla) Ä andra sidan vet jag inte hur jag kan kombinera med skjorta eller tröja dÀr den utan vÄld gÄr in under manchett. pÄ sommarhalvÄret funkar det sÄklart bra med uppkavlade Àrmar, men sÄhÀr pÄ vinterhalvÄret sÄ blir det tom svÄrt med jackmuddar.
Hur löser ni det? Eller Àr det endast Àpplen som gÀller? ;-)
En uppriktig frÄga. Ni som bör frogman eller rangeman till vardags. Vad har ni pÄ er pÄ överkroppen? Jag har duktig beslutsÄngest gÀllande den GW-9400 jag köpt. à ena sidan Àlskar jag den (form, funktion, kÀnsla) Ä andra sidan vet jag inte hur jag kan kombinera med skjorta eller tröja dÀr den utan vÄld gÄr in under manchett. pÄ sommarhalvÄret funkar det sÄklart bra med uppkavlade Àrmar, men sÄhÀr pÄ vinterhalvÄret sÄ blir det tom svÄrt med jackmuddar.
En Frogman D kan du ha utanpÄ jackÀrmenEn uppriktig frÄga. Ni som bör frogman eller rangeman till vardags. Vad har ni pÄ er pÄ överkroppen? Jag har duktig beslutsÄngest gÀllande den GW-9400 jag köpt. à ena sidan Àlskar jag den (form, funktion, kÀnsla) Ä andra sidan vet jag inte hur jag kan kombinera med skjorta eller tröja dÀr den utan vÄld gÄr in under manchett. pÄ sommarhalvÄret funkar det sÄklart bra med uppkavlade Àrmar, men sÄhÀr pÄ vinterhalvÄret sÄ blir det tom svÄrt med jackmuddar.
Haha... Precis sÄ.Vad jag lÀste först.![]()
5610-an klarade morgonens promenad med bravur
![]()
Kul att du tog upp detta, för jag har haft exakt samma fundering tidigare! Kör skjorta till vardags, dock med tröja över under vinterhalvÄret. Man fÄr helt enkelt lÄta klockan vara center of attention pÄ armen, dock lÀr det inte vara nÄgon annan Àn en sjÀlv som bryr sig![]()
Jag har en Rangeman. Under tröja / skjorta Àr uteslutet.
Jag drar sonika upp Àrmen nÄgra cm sÄ att klockan fÄr vistas i det fria.![]()