• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Dagens groda :happyhappy:
A4A12DCD-8168-4306-8905-E0999AD1A2C3.jpeg

SÄdÀr. Men den har ju backlight.
Har tyvÀrr inga lume bilder men jmf med andra GWG-1000 modeller sÄ har den ju ingen lume pÄ index förutom 12-3-6-9.
DÄ Àr tex GWG-1000-1A3 lite bÀttre,

Hittade denna!
NÄgot som Àr trist Àr att "Stealth" versionen (som inte finns med pÄ bild) inte har nÄgon lume alls förutom pÄ visarna.

mudmaster lume.jpg

Tack!
Skulle ha varit trevligt med Maharishi versionen ocksÄ...

Bara de arabiska siffrorna Àr lumade.
(32 sek in i klippet)

Än mĂ€rkligare blir det ju att den helsvarta Mudmastern GWG-1000-1A1 inte har nĂ„gon som helst lume pĂ„ tavlan som sagt. Om Maharshis oranga index kan fĂ„ lume, varför kan inte den svarta med lite grĂ„a index ocksĂ„ fĂ„ lite lume?

GWG-1000-1A1 (21 sek in i klippet)

Detta Àr ju sÄ synd pÄ en sÄn snygg klocka i övrigt.

Senast Àndrad:
Hm... blir det en mudmaster nÄn gÄng blir det nog denna.
FÀrggladare mudmasters med vita index Àr ju roliga pÄ sitt sÀtt men jag gillar att tavlan Àr lite lagom stealth.
Det dÀr vita pÄ bezeln klockan tvÄ, Àr det en skrapskada eller fÀrg?
Se upp, de ger mersmak.
Accepterar man storleken vill man lÀtt ha flera...

Vete f-n vad det Àr pÄ bezeln, fÀrg frÄn ett vÀggskrap kanske?
Nya bezels kostar typ en hundring sÄ inget att förlora sömn över.

Se upp, de ger mersmak.
Accepterar man storleken vill man lÀtt ha flera...

Vete f-n vad det Àr pÄ bezeln, fÀrg frÄn ett vÀggskrap kanske?
Nya bezels kostar typ en hundring sÄ inget att förlora sömn över.

Accepterar jag storleken, och det kommer jag förmodligen att göra, blir det nog flera bandköp ist. :) Intalar jag mig.
Ok. Jag trodde för en sekund att det svarta pÄ bezeln var pÄmÄlad och att ett skrapsÄr blottar en annan underliggande fÀrg.

He he. Tack för utförligt och bildrikt svar. Manschetterna pÄ mina skjortor Àr inte lika förlÄtande (inte ens pÄ mina skogshuggar-flaneller). Men jag inser att uppkavlat Àr bÀsta sÀttet.

SvÄrt detta. Vill iaf kunna anvÀnda den 2 dagar i veckan för att den inte ska gÄ i retur. Ska klura lite till. Ni ska alla ha tack för all input!

2 dagar i veckan = lördag & söndag. (Förutsatt ett skjortbÀrande jobb med raka veckor). :)

Accepterar jag storleken, och det kommer jag förmodligen att göra, blir det nog flera bandköp ist. :) Intalar jag mig.
Ok. Jag trodde för en sekund att det svarta pÄ bezeln var pÄmÄlad och att ett skrapsÄr blottar en annan underliggande fÀrg.
SĂ„ kan det ju vara.
Har en gammal bezel liggandes hemma, kan offra den för forskningens skull sÄ fÄr vi reda pÄ hur det ligger till med detta!

Tillbaka
Topp