• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Svart med mÄnfas? Nu blev jag nyfiken vad Àr det för ref?
Samma sÀljare (antar jag) som du köpte din frÄn, hade samtidigt en svart med mÄnfas ute pÄ auktion. Jag vet tyvÀrr inte vilken ref. LÄnade och beskar en bild frÄn annonsen...
bmoon.jpg

NÄgon som vet vart en kan hitta 5035 delar? Minns aldrig den dÀr svenska sidan :rolleyes:
8EECE402-BDDA-44FA-AF13-08F71BB6E9E3.png

Blir ju snyggt iaf Àven fast guldtexten borde bli svart :)

Vissa delar kan dock ta sin tid att fÄ hem frÄn watchtech. NÀr jag bestÀllde corduraband till min g-steel tog det nog nÀstan tvÄ mÄnader eller nÄgot sÄnt. De bestÀller frÄn Tyskland som i sin tur bestÀller frÄn Japan om inte delarna finns inne. Nu kanske jag hade lite oflyt iom att det var en sÄpass ny produkt och de verkade inte planera att slÀppa midsizemodellerna med svart band i Sverige.

Vissa delar kan dock ta sin tid att fÄ hem frÄn watchtech. NÀr jag bestÀllde corduraband till min g-steel tog det nog nÀstan tvÄ mÄnader eller nÄgot sÄnt. De bestÀller frÄn Tyskland som i sin tur bestÀller frÄn Japan om inte delarna finns inne. Nu kanske jag hade lite oflyt iom att det var en sÄpass ny produkt och de verkade inte planera att slÀppa midsizemodellerna med svart band i Sverige.
Liknande erfarenhet hÀr. Tog en mÄnad att fÄ baksidan till en s5600.

Min Mudmaster har legat pÄ sÀngbordet sedan i fredags, tog pÄ den imorse och nÀr jag kom till kontoret sÄ blinkar batteriindikatorn pÄ "Low"?!
Det bör ju sÄledes vara nÄgot fel pÄ batteriet? Klockan Àr dels bara 2 mÄn gammal, men den har heller inte legat utan ljus.

Min Mudmaster har legat pÄ sÀngbordet sedan i fredags, tog pÄ den imorse och nÀr jag kom till kontoret sÄ blinkar batteriindikatorn pÄ "Low"?!
Det bör ju sÄledes vara nÄgot fel pÄ batteriet? Klockan Àr dels bara 2 mÄn gammal, men den har heller inte legat utan ljus.
Var den fulladdad nÀr du fick den och Àr PS aktiverat? Kanske har den legat lÀnge i boxen innan du fick den? Min King of G gÄr alltid ner till medium pÄ vinterhalvÄret.

Var den fulladdad nÀr du fick den och Àr PS aktiverat? Kanske har den legat lÀnge i boxen innan du fick den? Min King of G gÄr alltid ner till medium pÄ vinterhalvÄret.
Ja det var den! Dum frÄga, vad Àr PS? Det har den garanterat gjort, köptes frÄn butik. Detta Àr alltsÄ GWG-1000s lillebror GWG-100.

Det finns som vi snackade om tidigare ett serienummer pÄ baksidan. Slutar det med H Àr klockan tillverkad 2008 eller 2018. PÄ min Frogman stÄr det F, alltsÄ 2016. Vad stÄr det pÄ din?

Det finns som vi snackade om tidigare ett serienummer pÄ baksidan. Slutar det med H Àr klockan tillverkad 2008 eller 2018. PÄ min Frogman stÄr det F, alltsÄ 2016. Vad stÄr det pÄ din?
Den slutar pÄ H! Ang. PS sÄ Àr detta inte aktiverat, vet Àrligt talat inte riktigt var jag hittar funktionen :)

Tillbaka
Topp