Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
har haft exakt samma mod sjÀlv! varför sÄlde jag den...![]()
Mkt nöjd med min AKIRA mod. Nu slipper jag riskera att det vita bandet blir smutsigt eller börja gulna.
![]()
Mycket snyggt! Har en akira ocksÄ, som jag inte riktigt vÄgar anvÀnda, kanske ska göra nÄtt liknande!
340kr frÄn Tiktox. LÀtt vÀrt. Matchar mycket bra tycker jag. Klockan kan anvÀndas utan att man riskerar att fucka upp orginalcase och band.
Verkligen!, tack för tipset! Har ett extra gw5000 armband som nog skulle funka fint ocksÄ.
Hade annars en tanke pÄ vitt band/bezel för att matcha originalet, inget du testat?
Eller det hÀr...Jo men hittade inget som jag tyckte matchade sÄ bra. TÀnker ocksÄ att vitt med tiden blir brungult. GrÄtt skulle kunna vara snyggt ocksÄ.
AH vad jag mÄste fÄ tag pÄ en likadan! Snyggt!
Eller det hÀr...
![]()
NÀhe, nu gick min Mudmaster ner pÄ blinkande "Low" IGEN![]()
AnvÀnder egentligen ingen funktion mer Àn ljuset sporadiskt. Och min Mudman Àr pÄ fullt batteri. Hörde av mig till butiken, de sÀger att det tar 3-5 vLÄter som ett garantiÀrende? AnvÀnder du funktioner ofta? Ljus?
Jag anvÀnder dessa sporadiskt och har high hela tiden. Ger rangman lite dagsljus vid fönstret nÄgra ggr i veckan.
AnvÀnder egentligen ingen funktion mer Àn ljuset sporadiskt. Och min Mudman Àr pÄ fullt batteri. Hörde av mig till butiken, de sÀger att det tar 3-5 v![]()
Den har varit pÄ high, men det kÀnns olustigt att det sjönk pÄ bara 5-6 dagar.Har den varit pÄ high alls? Eller kanske den har svÀvat mellan och lÄg hela tiden?
Den har varit pÄ high, men det kÀnns olustigt att det sjönk pÄ bara 5-6 dagar.
Den har varit pÄ high, men det kÀnns olustigt att det sjönk pÄ bara 5-6 dagar.
Japp, exakt. LÄt den stÄ ifred i (helst ett söder) fönster i nÄgra dygn och se vad som hÀnder.Jag hade testat att ha klockan vid fönstret nÄgra timmar om dagen, i nÄgra dagar tills du fÄr high och lite till och se om problemet Äterkommer.
Jag hade testat att ha klockan vid fönstret nÄgra timmar om dagen, i nÄgra dagar tills du fÄr high och lite till och se om problemet Äterkommer.
Japp, exakt. LÄt den stÄ ifred i (helst ett söder) fönster i nÄgra dygn och se vad som hÀnder.
TackAH vad jag mÄste fÄ tag pÄ en likadan! Snyggt!![]()
Jag brukar fÄ jobba lite för att ladda upp min King nÀr den fÄr sin vinterdipp.NÀhe, nu gick min Mudmaster ner pÄ blinkande "Low" IGEN![]()
Nytt material 2019, vad kan det vara? Och varför ska Casio eventuellt hoppa av Baselworld?G-Shock Inventor Kikuo Ibe Discusses the Innate Collectability of G-Shock and the Success of the Full Metal Line
https://www.watchtime.com/featured/...YPuCGz06RMrgOMuB-4Is9ASa5bhL4GibZKwsZu4SxEDmg
Materialet blir spÀnnande att se, har ingen aning, komposit??Nytt material 2019, vad kan det vara? Och varför ska Casio eventuellt hoppa av Baselworld?