• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

It’s alive!
755A2511-2AC3-49CA-B2E1-27F40294DA5C.jpeg

340kr frÄn Tiktox. LÀtt vÀrt. Matchar mycket bra tycker jag. Klockan kan anvÀndas utan att man riskerar att fucka upp orginalcase och band.

Verkligen!, tack för tipset! Har ett extra gw5000 armband som nog skulle funka fint ocksÄ.

Hade annars en tanke pÄ vitt band/bezel för att matcha originalet, inget du testat?

Verkligen!, tack för tipset! Har ett extra gw5000 armband som nog skulle funka fint ocksÄ.

Hade annars en tanke pÄ vitt band/bezel för att matcha originalet, inget du testat?

Jo men hittade inget som jag tyckte matchade sÄ bra. TÀnker ocksÄ att vitt med tiden blir brungult. GrÄtt skulle kunna vara snyggt ocksÄ.

LÄter som ett garantiÀrende? AnvÀnder du funktioner ofta? Ljus?
Jag anvÀnder dessa sporadiskt och har high hela tiden. Ger rangman lite dagsljus vid fönstret nÄgra ggr i veckan.
AnvÀnder egentligen ingen funktion mer Àn ljuset sporadiskt. Och min Mudman Àr pÄ fullt batteri. Hörde av mig till butiken, de sÀger att det tar 3-5 v :(

Jag hade testat att ha klockan vid fönstret nÄgra timmar om dagen, i nÄgra dagar tills du fÄr high och lite till och se om problemet Äterkommer.

Japp, exakt. LÄt den stÄ ifred i (helst ett söder) fönster i nÄgra dygn och se vad som hÀnder.

Uppfattat! Ska testa det! Gör ju inte skitont att behöva nyttja min Mudman under tiden :) Tack för tips!

OcksÄ upplevt ibland att solar klockorna gÄr ner pÄ Low denna period.
En natt under en lampa brukar fixa det.
Är ju inte överdrivet mĂ„nga soltimmar just nu direkt.

Tillbaka
Topp