• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Funderar pÄ att klicka hem denna gg1000,tror ni man tröttnar pÄ det blÄa?
58ACC2BD-9D1C-4E98-BD74-F38FA1A00738.jpeg
Tycker den Àr vÀldans snygg. Skulle nog inte tröttnat. Funderade pÄ en men blev lite betÀnksam över det dÀr befarade stÀndiga batterisnaskandet.
Men annars sÄ...

277F73FA-A328-4200-9CA5-C40C434EB7CC.jpeg
Gott Nytt År till alla!!! SjĂ€lv kommer jag nog somna innan tolvslaget dĂ„ vi har sjukstuga hĂ€r med bĂ„de barn o vuxna... En kul utmaning dock till er andra :) bilder imorn med era fina klockor med bild pĂ„ tolvslaget ala @S.L ;)

En annan frÄga till er med GWG-1000, en annan har som sagt för lite att göra och la mÀrke till att dioden pÄ min sitter snett.. vet inte om det pÄverkar ljuset i klockan men skulle vara intressant att veta om det ska va sÄ?

277F73FA-A328-4200-9CA5-C40C434EB7CC.jpeg
Gott Nytt År till alla!!! SjĂ€lv kommer jag nog somna innan tolvslaget dĂ„ vi har sjukstuga hĂ€r med bĂ„de barn o vuxna... En kul utmaning dock till er andra :) bilder imorn med era fina klockor med bild pĂ„ tolvslaget ala @S.L ;)

En annan frÄga till er med GWG-1000, en annan har som sagt för lite att göra och la mÀrke till att dioden pÄ min sitter snett.. vet inte om det pÄverkar ljuset i klockan men skulle vara intressant att veta om det ska va sÄ?

Kollade in min och ser att den inte sitter helt rakt.
Det ska vara sÄ och pÄverkar inte funktionen

Ni som Àger denna modell Àr den sÄ svÄr att lÀsa av? Börjar bli sugen pÄ att köpa en :).
Screenshot_20190101-125547_Samsung Internet.jpg

Tillbaka
Topp