• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jag gillar den blÄ fÀrgen men kanske kan jag störa mig pÄ cammoremmen? Jag Àr dock mycket sugen att testa, mycket beroende pÄ den rimliga storleken.
Men just den serien Àr nog rÀtt bra. Solladdad Àven om den inte har multisynk. Gott om reservdelar.

Du skulle sÀkert kunna dra hem nÄn Àldre frog ocksÄ. Dom Àr ju vÀldigt bra i storlek. Lite krÄngel med batteri kanske men dom hÄller ju ÀndÄ i mÄnga mÄnga Är.

Var lÀngesen vi hade sÄhÀr mycket snö i Göteborg.

IMG_20190127_082236.jpg

Men just den serien Àr nog rÀtt bra. Solladdad Àven om den inte har multisynk. Gott om reservdelar.

Du skulle sÀkert kunna dra hem nÄn Àldre frog ocksÄ. Dom Àr ju vÀldigt bra i storlek. Lite krÄngel med batteri kanske men dom hÄller ju ÀndÄ i mÄnga mÄnga Är.
Tack för tipsen! Jag ska undersöka vidare. Det fina med denna modellen Àr ju att den har samma funktioner som GWF-1000 förutom radiosynk men i bÀttre storlek, och det kan jag leva med. Jag vÀntar dock pÄ att fÄ sÀlja ett par andra klockor och det gÄr lite trögt just nu.

Drog igÄr en frÄga till watchtech förresten om det gÄr att fÄ hem den nya svarta stÄlbezelen som sitter pÄ de nya modellerna.
TÀnkte göra en mod o sÀtta den pÄ min g-steel. En sÄn fast i guldfÀrg blir nog riktigt bra mod om man fÄr hem ringen.
GST-S330AC-1A.jpg

I mörkret Àr alla Rangeman grÄ.
Eller iaf denna söndagsmod,
21F747AF-24AB-4961-8CD8-588830B9A8F0.jpeg
82784637-6F8D-403B-A1CD-6037659724CF.jpeg

Hade 4 extra svarta bezel ”skruvar” liggandes men fĂ„r se om jag byter dessa mot vanliga framöver (spĂ€nnet Ă€r vanligt ss).
Sjukt snyggt, Àr det en "vanlig" Rangeman som du moddat med den limiterade grÄas bezel?

• Like
Reactions: S.L
Tillbaka
Topp