God morgon denna nya vecka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
VÀlkommen vÀlkommen 'Första inlÀgget hÀr. Nybliven g-frÀlst. Börjar dagen med en stÀrkande kopp java.
VÀlkommen in i G-shockgÀngetFörsta inlÀgget hÀr. Nybliven g-frÀlst. Börjar dagen med en stÀrkande kopp java.
Den dÀr jÀkeln vÀxer mer och mer pÄ en.. Ser riktigt frÀn ut med belysningen tÀnd.6940 fick följa med pÄ jobbet, Àntligen tillbaka till "semestern" ifrÄn allt vab
Ja den gör ju de för mig ocksÄ ^^ som sagt svÄrt att se, men det Àr ju med lampan tÀnd som man vill se den Kööööööp! fortfarande rea pÄ ZalandoDen dÀr jÀkeln vÀxer mer och mer pÄ en.. Ser riktigt frÀn ut med belysningen tÀnd.
bÀsta combon! Skulle dock vilja ha en gwg med gula bandet ocksÄ (modulen) men ah, fÄr se om de blir en verklighet i framtiden
1A3 Àr den bÀsta GWG1K tycker jag. Passar bra med nÀstan alla band.bÀsta combon! Skulle dock vilja ha en gwg med gula bandet ocksÄ (modulen) men ah, fÄr se om de blir en verklighet i framtiden
Kan inget annat Àn att hÄlla med! Haft svart, har gult, haft maharashi men har inte hunnit prova camot Àn men de kommer vÀl ocksÄ nÄgon gÄng i framtiden nÀr man suktat tillrÀckligt ^^1A3 Àr den bÀsta GWG1K tycker jag. Passar bra med nÀstan alla band.
Snyggt! Har GWN-1000B som anvÀnds alldeles för lite. Har nÄgon klurat ut hur over/under anvÀnds?Gulfmaster med Q
Efter snabb rengöring externt kan jag bara konstatera att den sitter som en smÀck. Riktigt bra passform
Man kan se det vÀlkÀnda fenomenet att lacken pÄ bandet har krackelerat lite. Kommer nytt band och bezel sÄ smÄningom
Manualen Àr minst sagt feeeeeet...
Nu blir det laddlampa till i kvÀll, Äterkommer
Haha, vad Àr det som hÀnder i G-trÄden? Drygt 7 Är och sen kommer ett hejdundrande första inlÀgg!Första inlÀgget hÀr. Nybliven g-frÀlst. Börjar dagen med en stÀrkande kopp java.
Jag kommer ihÄg hur lÀnge jag funderade pÄ min första G-Shock, sÀkert ett helt Är frÄn de första skÀrmdumparna i mobilen tills det slutligen blev en 5610. Men sju Är..Haha, vad Àr det som hÀnder i G-trÄden? Drygt 7 Är och sen kommer ett hejdundrande första inlÀgg!
Haha har/haft andra klockor under tiden Men nu blev jag G-frÀlst, och nÀr frÀlsningen kom sÄ blev man överlycklig över att hitta denna trÄd till bibel!Haha, vad Àr det som hÀnder i G-trÄden? Drygt 7 Är och sen kommer ett hejdundrande första inlÀgg!
Tryck pÄ knappen uppe till vÀnster nÀr du Àr i BARO-mode sÄ pekar sekundvisaren pÄ trenden sedan senaste avlÀsningen. Enkelt och tydligtSnyggt! Har GWN-1000B som anvÀnds alldeles för lite. Har nÄgon klurat ut hur over/under anvÀnds?
Gammal bild roligare Àn ingen bild