Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nix, jag har ju sjÀlvdisciplin vetjahar en feeling pÄ att @roosterman kanske knep en?
Nix, jag har ju sjÀlvdisciplin vetja
Fast kan erkÀnna att @ekke 's Y-Rangeman Àr riktigt lockande
Ja du behöver nog en till YFast kan erkÀnna att @ekke 's Y-Rangeman Àr riktigt lockande
Yn Àr jÀkligt bra med sitt gula skalJa du behöver nog en till Y
ApropÄ det, hur mÄnga 9400 sitter du pÄ egentligen? KlÀder exkluderat.
VÀlkommen till GWF-A-trÀsket . Riktigt trevlig modell.NyförvÀrv! Sitter bÀttre Àn dom tidigare jag haft!
Imorgon... imorgonVÀlkommen till GWF-A-trÀsket . Riktigt trevlig modell.
Men Yn kÀnns inte komplett utan det svartgula bandet.Yn Àr jÀkligt bra med sitt gula skal
Har fem vanliga, en negativ och en Y
Och en garderob med klÀder
Tycker att du ska behÄlla den och skaffa den röda ocksÄ. Har testat den svarta och den Àr grym!@L&W, sugen pÄ att byta svart mot röd? Annars kanske det blir att sÀlja denna och slÄ till pÄ en med rött band. Eller komplettera med en till och lÄta denna stanna... finns ju nÄgra som har en av varje fÀrg hÀr, vilket tydligen gÄr alldeles utmÀrkt
Du har nog rÀtt. Den svarta Àr toppen men det Àr nÄgot med det röda bandet som lockar. Vi fÄr se hur jag görTycker att du ska behÄlla den och skaffa den röda ocksÄ. Har testat den svarta och den Àr grym!
Köööp!!!Du har nog rÀtt. Den svarta Àr toppen men det Àr nÄgot med det röda bandet som lockar. Vi fÄr se hur jag gör
Det Àr nÄt fel pÄ solen... Klockan Àr snart Ätta och den stÄr inte högt pÄ himlen???
Var gör man felanmÀlan?
Titantisdag Àr det dock som sig bör.
"Ăntligen!"VĂ€lkommen hem till mörkret, kylan och dyr mat
Köööp!!!
Casio G-Shock Mudmaster GWG-B1000-1A4
Skalstorlek: 58.7 à 52.1 à 16.2 mmVikt: 114 g Funktioner och egenskaper: stöttÄlig Tough Solar Dubbel LED-ljus VÀrldstid, 38 tidszoner Stoppur Tidtagning 5 larm Timsignal StrömsparlÀge BatterinivÄindikator Automatisk kalender 12/24 h visning Datumvisning Bluetooth CASIO WATCHES -app...www.kulta-center.com
Mycket bra!!Faktum Àr att jag invÀntar paket frÄn dem. ^^
Nya Mudmaster fungerar bra till kostym
Vad stor den ser ut pÄ honom. B1000 Àr den minsta MM hittills.Nya Mudmaster fungerar bra till kostym