• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Anton E

Omega
2-Faktor
Dagens G
1000002044.jpg
1000002045.jpg
 

L&W

Vacheron
2-Faktor

Sorubim

Audemars
4000e sidan i denna trĂ„d! NĂ€stan 10 Ă„r sen den startades. Finns det mĂ„nne tro nĂ„n som varit med frĂ„n början och lĂ€st varenda inlĂ€gg? đŸ€”
Jag och @Jockinho har bÄda inlÀgg pÄ sidan 2.
Ser att det Ă€r en bruten bildlĂ€nk i mitt inlĂ€gg, ska se om jag kan grĂ€va fram originalbilden och ladda upp den pĂ„ nytt (fast det kĂ€nns lite "fel" att editera ett sĂ„ gammalt inlĂ€gg).😯


Ser ocksĂ„ att jag firade 3000 med samma klocka och nĂ€stan samma formulering som idag. Och hĂ€r gĂ„r man runt och tror att man Ă€r lite oförutsĂ€gbar och random av sig.😁
🏆🎉 Wooohoooo! 3000 sidor! Tack för forumets bĂ€sta trĂ„d!đŸŸđŸ„‚

gw_6902k_23.jpg
 
Jag hoppade pĂ„ vid sidan 646 med min D1000 Frogman. 😁
16 Mars 2019 sidan 426 hoppade jag in med en GPR-B1000 om jag kollat rĂ€tt 😀

 

Patric J

Rolex
2-Faktor
Detta tror jag Àr mitt allra första inlÀgg i trÄden.
DÄ hade jag Ànnu ingen G-shock. TÀnk hur det kan bli: i början undrade jag lite vad som Àr tjusningen med G-shock. Nu bestÄr halva min klocksamling av G-shock!

 

Nygren

Audemars
2-Faktor
Denna verkar vara min premiĂ€r. Sid 171. TFG Ă€r en rĂ€tt bra start Ă€ndĂ„đŸ˜Š.

Min första G-shock var 5035 som jag köpte i gruppköpet i samband med Baselworld. Den finns fortfarande i lÄdan.

Har haft den nÄgon vecka. HÀrlig pjÀs. Varvar med min G-SHOCK frÄn gruppköpet, men det blir mest denna för tillfÀllet.
A2AD82A3-52E6-4510-BE3B-31255CABFAD1.jpeg
 

Mikko Luiro

Audemars
2-Faktor
4000e sidan i denna trĂ„d! NĂ€stan 10 Ă„r sen den startades. Finns det mĂ„nne tro nĂ„n som varit med frĂ„n början och lĂ€st varenda inlĂ€gg? đŸ€”
Detta fick mig att fundera pÄ hur lÀnge jag "hÀngt" i den hÀr trÄden (som nÀstan Àr den enda jag Àr nÄgorlunda aktiv i numera...) Hittade ett inlÀgg frÄn för drygt fem Är sen, men hade lurkat sÀkert ett Är eller sÄ innan det. PÄ sidan 380 var vi pÄ den tiden. Har sett mÄnga komma och gÄ under de Ären. Vissa fÄ finns dock kvar, vilket Àr kul! Tveklöst KS bÀsta trÄd!

Förresten sÄ lade Jeff McMahon upp en video nyligen dÀr han pratar om g-shocks och deras anhÀngare. SevÀrd video! Han Àr bÄde rolig, intelligent och trÀffsÀker i sina reflektioner.

 

Sonnyboy

Audemars
2-Faktor
Skitsnyggt! Var köper du tillbehören? Jag har en GW5000 som behöver pimpas!
Första inlÀgg pÄ sidan 72 frÄn 2017 och jag snackade om min GW-5000 som jag hade köpt frÄn Shoppinginjapan. Det var pÄ den tiden @Fujoor var kung i trÄden. Han gjorde alltid snygga moddar och tog fantastiska bilder. Det verkar ocksÄ som om handledsmÄttet ökat med 10mm frÄn den tiden.
 
Senast Àndrad:
Första inlÀgg pÄ sidan 72 frÄn 2017 och jag snackade om min GW-5000 som jag hade köpt frÄn Shoppinginjapan. Det var pÄ den tiden @Fujoor var kung i trÄden. Han gjorde alltid snygga moddar och tog fantastiska bilder. Det verkar ocksÄ som om handledsmÄttet ökat med 10mm frÄn den tiden.
ApropĂ„ kungar, undra om @S.L har kvar nĂ„gon G đŸ€”
 
Topp