• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

🧸 Officiella G-Shocktråden

Finns en till här i tråden, väldigt trevlig modell. Dock den negativa displayen men ändå 🤩

Finns dom som nya, trodde det var en modell som utgått🫣
IMG_7063.jpeg
Den blåa har legat inne hos Magnussons Ur i säkert 7-8 år. Har själv varit frestad att köpa den men de vägrade att sänka priset på en så gammal modell och jag alltid tyckte att priset var för högt… nu får den äntligen komma till användning 👍

Får man fråga vad priset låg på? 🫣
Priset alltid snurrade runt 1500-2000 kr… jag tyckte att allt över 1200 kr var för dyrt för just denna klocka - som sagt, det enda exemplaret de hade liggande där i minst 7-8 år.
Jag är inne hos Magnussons kanske 2 -3 ggr per år och den har alltid legat där bland de senaste modellerna. Senast var jag där i början på sommaren…
@ChromeGadget vad betalade du för den?

Priset alltid snurrade runt 1500-2000 kr… jag tyckte att allt över 1200 kr var för dyrt för just denna klocka - som sagt, det enda exemplaret de hade liggande där i minst 7-8 år.
Jag är inne hos Magnussons kanske 2 -3 ggr per år och den har alltid legat där bland de senaste modellerna. Senast var jag där i början på sommaren…
@ChromeGadget vad betalade du för den?
Var på deras 50%-rea så 700kr. Verkligen sjukt mycket snyggare ute i naturlig belysning!

Här är lite andra de har på rea nu. Sista bilden är dock från i höstas!

IMG_7935.jpeg IMG_7934.jpeg IMG_7932.jpeg IMG_5340.jpeg

Den blåa har legat inne hos Magnussons Ur i säkert 7-8 år. Har själv varit frestad att köpa den men de vägrade att sänka priset på en så gammal modell och jag alltid tyckte att priset var för högt… nu får den äntligen komma till användning 👍
Misstänkte att det var en äldre modell! Det känns ändå lite mer intressant med gammalt lager när man är så van vid att bara se det senaste hela tiden.

Den länken kom från början från denna modellen, som då skiftades över till gw5000
Mvh
Ahh fasen, då är den kanske svår att köpa lös?

Jag beställde en originallänk till min gwnq1000 Gulfmaster och den förändrade ju hela känslan i klockan. Visst, länken kostade 3k med tull från uk men den är ju skitbra. Väldigt bekväm och grym quickadjust. Casio borde få mer cred för sina länkar.

Hej gänget!
Hur är era erfarenheter med ditur.se? Skickade tillbaka en klocka som aldrig har använts, ny, precis som jag fick den, men dom hävdar att den har använts och har tydliga brukspår?!
Nu förutom returfrakten måste jag betala frakt tillbaka till mig, och nu kan dom byta ut klockan och skicka den tillbaka till mig?! 🤢🤢🤢

Hej gänget!
Hur är era erfarenheter med ditur.se? Skickade tillbaka en klocka som aldrig har använts, ny, precis som jag fick den, men dom hävdar att den har använts och har tydliga brukspår?!
Nu förutom returfrakten måste jag betala frakt tillbaka till mig, och nu kan dom byta ut klockan och skicka den tillbaka till mig?! 🤢🤢🤢
Har handlat där några ggr utan strul.
Ska du få samma eller en annan tillbaks igen nu?? 🤔

Tillbaka
Topp