Jonas74
Basic
Dubbelperfekt, bara att hova in dÄ!kan jag inte tÀnka mig. jag har redan deklarerat den dÀr nya serien en vÀrldshit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Dubbelperfekt, bara att hova in dÄ!kan jag inte tÀnka mig. jag har redan deklarerat den dÀr nya serien en vÀrldshit.
En sÄn stealth skulle kunna vara nÄtt, mums!
Klart att grabben ska ha enHÀr Àr det oxÄ köpstopp. Men Mudman ser inte dum ut.![]()
Jag gillar den ocksÄ! Den har identisk storlek som dw-5700, fast tunnare. RÀtt grymt. Helt klart bÀrbar!
Bifogar bild pÄ 5700an för spÀnningens skull.
![]()
Haha. Ja...Klart att grabben ska ha en![]()
Inte helt fel?
![]()
En ögonfĂ„ngare. Ăr det en square eller Ă€r den rund? Mittemellan!![]()
FrÄn g-shock.jp
![]()
Attraktiv storlek, dubbelbelysning, quick release band (röd med svart band exempelvis vore skoj eller vice versa) , hyfsat pris... hm... men vad Àr "needle withdrawal function"?
Möjligen. Kanske troligen till och med. Inte sett det uttrycket förut.Ăr det inte quick release?![]()
Ăr det?samma boett och band.![]()
Rangeman Rage
![]()
Ser ut som om du har strÄlande vÀder!
MÄste fÄ tag i en röd bezel! Riktigt snygg
Helt klart bra pris. Jag Àr dock nöjd med min hel digitala step tracker.Tips för den som vÄgar chansa pÄ en bestÀllning frÄn Caliroots
![]()
Helt klart bra pris. Jag Àr dock nöjd med min hel digitala step tracker.