Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ett tips Àr att Àven kolla in AWG-M100. Dyrare men med solcell och radiosynk.kollade lite mer pÄ den serien och dom Àr riktigt smÄ och nÀtta.
verkar köra med samma boett som en square (och 5700). kanske dom Àr föregÄngare till den nya ga-2100 serien dÄ.
https://es.casio-shop.eu/p/aw-590-1aer/
Tack för tipset. Riktigt skarpa bilder ocksÄför er som har möjlighet att Äka till nÀssjö, ett gÀng g-shocks i listan:
https://www.units.se/auction/tyreso-ur-guld-ab-i-konkurs/
Ni med lite koll pÄ g-shock, tror ni att Casio gÄr mot mindre G-shocks nu? TÀnker pÄ nya Mudmaster, G-steel etc. kontra dÄ senaste Rangeman, Mudmaster och Frogman som var rejÀla biffar!
Tror vi kommer se bÀgge tvÄ faktiskt.Slanka g-shocks utan knappskydd Àr ju den nya standarden.
Lite trÄkigt men de vill vÀl locka mainstream som inte vill bÀra bulliga klockor.w
Hoppas verkligen det!Tror vi kommer se bÀgge tvÄ faktiskt.
Tror vi kommer se bÀgge tvÄ faktiskt.
Tror du det? Det kanske kommer en ny med djup sensor + ABC + solar som ocksÄ Àr gjord i kolfiber boett.Men t ex gamla Mudmaster Àr utgÄende kÀnns det som?
Slanka g-shocks utan knappskydd Àr ju den nya standarden.
Lite trÄkigt men de vill vÀl locka mainstream som inte vill bÀra bulliga klockor.w
Tror vi kommer se bÀgge tvÄ faktiskt.
Ska vi ÀndÄ önska sÄ vill jag ha en Square i snygga fÀrger med steptracker!Gillar iof lite mindre (sÀger den som sitter med GWN-1000 pÄ), ser gÀrna ex en GWF-D1000 i det. Kan dock förstÄ att vissa klockor Àr stora av funktionella skÀl för ökad lÀsbarhet inte minst digitala delen vid ex ana-digi samt annan info som behöver fÄ plats.
Men bra det finns varierat sÄ de funkar för alla. Finns ju mÀngder med mindre g-shocks men ibland Àr det vÀrt lite större Àn man vill för den estetik en vill ha![]()
Ska vi ÀndÄ önska sÄ vill jag ha en Square i snygga fÀrger med steptracker!
Har haft denĂnska fĂ„r man
Ja vill ha square i roliga fÀrger med!
Leta upp en Tutti frutti nÀsta sommar...
![]()
MÄste fÄ tummen ur och fixa en kompositlÀnk till min.Denna idag! SÄ jÀkla bra.
![]()
SÄ du fick tag i en tillslut. GrattisRiktigt nöjd med denna
![]()
![]()
Yes ! tackSĂ„ du fick tag i en tillslut. Grattis![]()
Denna idag! SÄ jÀkla bra.
![]()
Men det Àr ju ingen mÄnfasavarnare!Om vi (jag) ÀndÄ Àr inne pÄ att önska vill jag ha en mindre, typ final, Frogman med hÀrlig kolfiberbezel a nya Mudmastern. Tror skulle vara frÀsigt
Edit: finns visst redan
![]()