Ligger i Finland och Àr AD för bland annat Seiko sÄ de Àr sannolikt att lita pÄ.NÄn som köpt frÄn Klockmagasinet. Dom har grym rea dÀr nu. En GW-B5600 för 1 190! Fan, jag som hade köpstopp pÄ klockor...
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ligger i Finland och Àr AD för bland annat Seiko sÄ de Àr sannolikt att lita pÄ.NÄn som köpt frÄn Klockmagasinet. Dom har grym rea dÀr nu. En GW-B5600 för 1 190! Fan, jag som hade köpstopp pÄ klockor...
![]()
Köpt dÀrifrÄn mÄnga gÄnger. Snabba och pÄlitliga leveranser, vÀldigt trevlig kundservice och riktigt bra priser pÄ en del modeller.NÄn som köpt frÄn Klockmagasinet. Dom har grym rea dÀr nu. En GW-B5600 för 1 190! Fan, jag som hade köpstopp pÄ klockor...
![]()
Ja, verkar legit.Ligger i Finland och Àr AD för bland annat Seiko sÄ de Àr sannolikt att lita pÄ.![]()
Ok!Köpt dÀrifrÄn mÄnga gÄnger. Snabba och pÄlitliga leveranser, vÀldigt trevlig kundservice och riktigt bra priser pÄ en del modeller.![]()
Snabba för att vara frÄn Finland, alltsÄ. Tar 2-3 dagar. Har köpt bÄde Seiko och Casio frÄn dem. Dock inga andra mÀrken.
LÄter kanon!Snabba för att vara frÄn Finland, alltsÄ. Tar 2-3 dagar. Har köpt bÄde Seiko och Casio frÄn dem. Dock inga andra mÀrken.
JÀttebra service. Du fÄr förmodligen en Bounty med som bonus!NÄn som köpt frÄn Klockmagasinet. Dom har grym rea dÀr nu. En GW-B5600 för 1 190! Fan, jag som hade köpstopp pÄ klockor...
![]()
Kokoschokladgodisen?JÀttebra service. Du fÄr förmodligen en Bounty med som bonus!
LĂ„ter kanon!
Med min obefintliga impulskontroll sÄ vart det ett köp. Min första square med blÄtand!
Lite kluven kring negativ display men men...
JajemÀn!Kokoschokladgodisen?
Grymt!JÀttebra service. Du fÄr förmodligen en Bounty med som bonus!
Givetvis!Kul! Tycker negativ display Àr riktigt snyggt! Upp med bild nÀr du fÄr hem den.![]()
Wow! Grymt bra samling!Takk for det.
MĂ„ nesten legge ved et gruppebilde ogsĂ„ âș![]()
Kanske för att riktiga g-shocks inte har BT?Varför görs inte kingen med blÄtand, i metall eller i massa roliga fÀrger som vanliga G-Shocks?
Beror det pÄ att den sÀljer dÄligt bara för att enbart jÀttar kan bÀra den?
PÄ mig (en jÀtte) passar den som handen i handsken iallafall!
En lite mindre Froggie i titan eller kolfiber vore vÀldigt intressant. Kanske en "Carbon Core" modell?Med en full metal frogman sÄ kommer du inte att kunna lyfta armen...![]()
Jaha, dÀr hade man sprarat 800 spÀnn...
En lite mindre Froggie i titan eller kolfiber vore vÀldigt intressant. Kanske en "Carbon Core" modell?
BÀttre bild pÄ nya GWF-D1000ARR-1JR,
![]()
Ja, det hade nog varit bÀttre Àn stÄl. LÀr vÀl komma mer sÄnt nu nÀr de börjar fÄ in tekniken.En lite mindre Froggie i titan eller kolfiber vore vÀldigt intressant. Kanske en "Carbon Core" modell?
Det ska nog definitivt vara matt metall dÄ, imo. KÀnner inte riktigt att Frogman gör sig sÄ bra som polerad och blingig.
Varför görs inte kingen med blÄtand, i metall eller i massa roliga fÀrger som vanliga G-Shocks?
Beror det pÄ att den sÀljer dÄligt bara för att enbart jÀttar kan bÀra den?
PÄ mig (en jÀtte) passar den som handen i handsken iallafall!
Gissar listpris ca 15 kakor.Lite Tokyo Neon över det hela.
Ganska sÄ trevlig. Men apdyr dÄ?
Haha, jaja. Det ska kosta att vara först. SÄ Àr det bara.Fortfarande inte lika lÄgt som nÀr dom hade 25 % rabatt![]()
Fan va cool!BÀttre bild pÄ nya GWF-D1000ARR-1JR,
![]()