• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

NÄn som köpt frÄn Klockmagasinet. Dom har grym rea dÀr nu. En GW-B5600 för 1 190! Fan, jag som hade köpstopp pÄ klockor...
Gshock.png
Ligger i Finland och Àr AD för bland annat Seiko sÄ de Àr sannolikt att lita pÄ. :)

Varför görs inte kingen med blÄtand, i metall eller i massa roliga fÀrger som vanliga G-Shocks?
Beror det pÄ att den sÀljer dÄligt bara för att enbart jÀttar kan bÀra den?
PÄ mig (en jÀtte) passar den som handen i handsken iallafall!

En lite mindre Froggie i titan eller kolfiber vore vÀldigt intressant. Kanske en "Carbon Core" modell?
Det ska nog definitivt vara matt metall dÄ, imo. KÀnner inte riktigt att Frogman gör sig sÄ bra som polerad och blingig.
Ja, det hade nog varit bÀttre Àn stÄl. LÀr vÀl komma mer sÄnt nu nÀr de börjar fÄ in tekniken. :)

Kolla ebay, dÀr finns massa olika fÀrger pÄ band o bezel Àven till King GX.
BlÄtand Àr överreklamerat, metallking skulle förmodligen bli klassat som vapen och förbjudas pga vikt:) Àven pÄ jÀttar.

Varför görs inte kingen med blÄtand, i metall eller i massa roliga fÀrger som vanliga G-Shocks?
Beror det pÄ att den sÀljer dÄligt bara för att enbart jÀttar kan bÀra den?
PÄ mig (en jÀtte) passar den som handen i handsken iallafall!

Tillbaka
Topp