• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Endelig...:)
I dag er jeg glad!
Casio DW-5600B 2V . I tillegg en Japan A.
Har ventet lenge pÄ denne.

Bilagor

• 20191128_181340.jpg
    20191128_181340.jpg
    671.2 KB · Visningar: 0
  • 20191128_181547.jpg
    20191128_181547.jpg
    482.7 KB · Visningar: 0
Jag menar sÄklart en helt ny modell med samma look :) fanns ju en gw-m5600 innan och Àven innan det en gw-5600. Alla med röd ram. KÀnns givet att det kommer en ny med röd ram och BT.
Hehe. Ja förstod nog lite efter att jag skrev att det var det du mena. Men hÄller med. Blir spÀnnande att se vad dom kommer med för nytt. :)

Takk for det !
Ble overasket selv hvor fin den var.
Den kom med original bezel, som smuldret opp bare jeg tok pÄ den.
Ett nytt batteri og en bit karbon-tape pĂ„ innsiden av glasset ved alarm-fjĂŠra, sĂ„ vĂ„knet den til liv, og er klar til nye brazilianske "klĂŠr".â˜ș

SÄdana hÀr bilder som gör jag inte kan sluta med G-shock! NÀr man ser dem i vardagen och vill ocksÄ ha en med pÄ ev resor etc :D Tycker dessutom denna modell med röd display Àr grym :)

NÄgon som vet om de finns i Sverige? Och dÄ pris?
Har inte sett i Sverige men finns ju EU webshops. Jag köpte min hÀr pÄ plats i Spanien.

SjÀlvplÄgeri pÄgÄr hÀr i vardagsrummet...
Prisjakt i plattan minst en gÄng i timmen...
Bankkortet och bankdosan ligger pÄ soffbordet och ropar mitt namn i en plÄgsam duett ...
HjÀrtfrekvensen ökar varje gÄng man tar i IpadjÀveln...
... behöver jag, mÄste jag.... vill ha den hÀr... kanske...
Hur svÄrt Àr det att vara ÄterhÄllsam just idag?

SjÀlvplÄgeri pÄgÄr hÀr i vardagsrummet...
Prisjakt i plattan minst en gÄng i timmen...
Bankkortet och bankdosan ligger pÄ soffbordet och ropar mitt namn i en plÄgsam duett ...
HjÀrtfrekvensen ökar varje gÄng man tar i IpadjÀveln...
... behöver jag, mÄste jag.... vill ha den hÀr... kanske...
Hur svÄrt Àr det att vara ÄterhÄllsam just idag?
Ja det Àr en tung dag. Har intalat mig sjÀlv att jag bara ska köpa julklappar... FÄr se hur det gÄr...

InstÀmmer till 100%. Jobbar sjÀlv som konsult inom digital marknadsföring och varenda kund har varit som besatt senaste tvÄ veckorna, nÀstintill absurt hur det ska krÀngas till varje pris.
Frankrike har pĂ„ förslag att förbjuda BF med bot pĂ„ €300 000 för den som marknadsför Ă€ndĂ„. Mycket förnuftigt!

Tillbaka
Topp