Jag tror han menar att rabatten blir -1200kr eftersom 20% av 6k Àr 1200...Vart sÄg du stÄlisar för 1,2k? (Fattar det Àr de nya utan BT och gummiband)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag tror han menar att rabatten blir -1200kr eftersom 20% av 6k Àr 1200...Vart sÄg du stÄlisar för 1,2k? (Fattar det Àr de nya utan BT och gummiband)
Jag tror han menar att rabatten blir -1200kr eftersom 20% av 6k Àr 1200...
Hehe. Ja förstod nog lite efter att jag skrev att det var det du mena. Men hÄller med. Blir spÀnnande att se vad dom kommer med för nytt.Jag menar sÄklart en helt ny modell med samma look fanns ju en gw-m5600 innan och Àven innan det en gw-5600. Alla med röd ram. KÀnns givet att det kommer en ny med röd ram och BT.
Grattis, sÄg frÀsh ut!Endelig...
I dag er jeg glad!
Casio DW-5600B 2V . I tillegg en Japan A.
Har ventet lenge pÄ denne.
Riktigt cool comboKvÀllens Rubin.
JÀklar vad snygg den Àr!KvÀllens Rubin.
Har inte sett i Sverige men finns ju EU webshops. Jag köpte min hÀr pÄ plats i Spanien.SÄdana hÀr bilder som gör jag inte kan sluta med G-shock! NÀr man ser dem i vardagen och vill ocksÄ ha en med pÄ ev resor etc Tycker dessutom denna modell med röd display Àr grym
NÄgon som vet om de finns i Sverige? Och dÄ pris?
Ăr det GM-5600-1 du tĂ€nker pĂ„? DĂ„ har Milrab 20% just nu och sĂ€ljer dom för 1679kr.Ah ok, tĂ€nkte mer pĂ„ de nya stĂ„l/gummi som slĂ€pptes nyligen för runt 2k men Ă€r med dĂ„
JÀvlar vad billigt!2018kr för en GW-9400 Àr inte sÄ dumt heller!
https://www.cyberphoto.se/outdoor/k...&utm_source=prisjakt&utm_campaign=prisjakt_se
Billig GWG-1000 för den som vill. SjÀlv köpte jag en begagnad hÀr igÄr...
https://www.cyberphoto.se/outdoor/k...&utm_source=prisjakt&utm_campaign=prisjakt_se
Ja det Àr en tung dag. Har intalat mig sjÀlv att jag bara ska köpa julklappar... FÄr se hur det gÄr...SjÀlvplÄgeri pÄgÄr hÀr i vardagsrummet...
Prisjakt i plattan minst en gÄng i timmen...
Bankkortet och bankdosan ligger pÄ soffbordet och ropar mitt namn i en plÄgsam duett ...
HjÀrtfrekvensen ökar varje gÄng man tar i IpadjÀveln...
... behöver jag, mÄste jag.... vill ha den hÀr... kanske...
Hur svÄrt Àr det att vara ÄterhÄllsam just idag?
Ja det Àr en tung dag. Har intalat mig sjÀlv att jag bara ska köpa julklappar... FÄr se hur det gÄr...
InstÀmmer till 100%. Jobbar sjÀlv som konsult inom digital marknadsföring och varenda kund har varit som besatt senaste tvÄ veckorna, nÀstintill absurt hur det ska krÀngas till varje pris.Det Àr nÄgot hysteriskt med Black Friday som gör att jag absolut inte har lust att handla dessa dagar. Men det Àr onekligen bra priser!
Frankrike har pĂ„ förslag att förbjuda BF med bot pĂ„ âŹ300 000 för den som marknadsför Ă€ndĂ„. Mycket förnuftigt!InstĂ€mmer till 100%. Jobbar sjĂ€lv som konsult inom digital marknadsföring och varenda kund har varit som besatt senaste tvĂ„ veckorna, nĂ€stintill absurt hur det ska krĂ€ngas till varje pris.
Hehe, sant. Hade hoppats pÄ lite black Friday pÄ min Natobandsbutik men dom verkade inte ha nÄt......de sÀger att den bÀsta julklappen man kan fÄ Àr den man köper till sig sjÀlv
Men vÀnta, sÄ dÀr kan du ju inte lÀmna ossDHL levererade just ett nytillskott till Square- familjen. FortsÀttning följer, men nu anser frun att det skall hÀmtas ljusstakar frÄn förrÄdet