Urtyp
Guld
Ahh, tack för info. Tror dessvÀrre den blir för stor för mig. Jag verkar bara köpa mindre och mindre storlek numera...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ahh, tack för info. Tror dessvÀrre den blir för stor för mig. Jag verkar bara köpa mindre och mindre storlek numera...
Ja fÄr se hur dom kÀnns sen...Ahh, tack för info. Tror dessvÀrre den blir för stor för mig. Jag verkar bara köpa mindre och mindre storlek numera...![]()
Det Àr en DW-003. Blir en vÀnda till urmakaren.Vad Àr det för modell... DW-002 ?
Byt batteri, gör AC-reset and you're god to go!![]()
Skulle ju inte..slutar alltid likaNytillskott i natten, skulle ju inteköpa nÄn mer square .....![]()
Tack Emil_G för smidig affÀr.
Ja visst var det en square? Satt oxÄ och funderade pÄ det.![]()
SÄg sista avsnittet pÄ Zerozerozero... Don Minu kör en square, noterade aldrig vilken modell det kunde vara. Dock reflekterade jag över att det var mÄnga i serien som bar klockan pÄ höger handled....
DÄligt drag i trÄden idag.
![]()
MĂ„ste den vara flĂ„ngny?Ăr lite smĂ„ sugen pĂ„ en GWG-1000 men med tvĂ„ nĂ€stan nyklĂ€ckta ungar blir det och avvakta lite, men av ren nyfikenhet, vart kan man fĂ„ tag pĂ„ en billigast om man nu skulle skaffa en. Alt med avbetalning (om nu det inte Ă€r nĂ„gon rĂ€nta osv inom 12mĂ„n)?![]()
Absolut inte! SÄg den ocksÄ, men sÄg Àven denna helt ny https://www.eglobalcentral.eu/casio-g-shock-master-of-g-mudmaster-tough-solar-watch-gwg-1000-1a1-black.html?gclid=Cj0KCQjw3qzzBRDnARIsAECmryphTg_1DO7QyQRCEJp5uOomDevqDrOQUb0LULiDxbiM1AXyJ3QG9OAaAhAoEALw_wcB sÄ funderar pÄ om man skulle köpa frÄn dÄ isf sÄ fÄr man med alla papper/box osv, dock Àr det ju ingen avbetalning direkt och 4k Àr inget jag kan lÀgga ut bara sÄ dÀr direktMÄste den vara flÄngny?
Bra pris pÄ en hÀr: https://klocksnack.se/threads/casio...dw-5750e-1b-gwg-1000-1a1.128984/#post-3243091
Skulle nog undvika den affÀren. Vissa har köpt dÀrifrÄn och det har gÄtt bra. Jag köpte och paketet försvann, trots Paypal och allt sÄ tog dom inget ansvar och svarade inte pÄ ett endaste mail.Absolut inte! SÄg den ocksÄ, men sÄg Àven denna helt ny https://www.eglobalcentral.eu/casio-g-shock-master-of-g-mudmaster-tough-solar-watch-gwg-1000-1a1-black.html?gclid=Cj0KCQjw3qzzBRDnARIsAECmryphTg_1DO7QyQRCEJp5uOomDevqDrOQUb0LULiDxbiM1AXyJ3QG9OAaAhAoEALw_wcB sÄ funderar pÄ om man skulle köpa frÄn dÄ isf sÄ fÄr man med alla papper/box osv, dock Àr det ju ingen avbetalning direkt och 4k Àr inget jag kan lÀgga ut bara sÄ dÀr direkt![]()
Dessutom Àr vÀl detta företag baserat i Hong Kong? dvs tull, moms osv?Skulle nog undvika den affÀren. Vissa har köpt dÀrifrÄn och det har gÄtt bra. Jag köpte och paketet försvann, trots Paypal och allt sÄ tog dom inget ansvar och svarade inte pÄ ett endaste mail.
Fast lager I eu.Dessutom Àr vÀl detta företag baserat i Hong Kong? dvs tull, moms osv?