Mtp leveranstiderna sÄ tror jag mer pÄ ompaketering/re-shipping i EU.Fast lager I eu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Mtp leveranstiderna sÄ tror jag mer pÄ ompaketering/re-shipping i EU.Fast lager I eu.
Aha, minns att jag tÀnkte bestÀlla dÀrifrÄn en gÄng men fick aldrig nÄgon klarhet i vart dom skickade ifrÄn. Fick aldrig svar frÄn deras kundtjÀnst heller sÄ ordern gick till annan handlare.Fast lager I eu.
Och sÄ var en ny en ny G-Shock junkie född
Ja men verkligen @Nilas , det verkar lovande det hÀr. Snart sÀljer du av allt annat och gÄr all in!Och sÄ var en ny en ny G-Shock junkie född![]()
Ja men verkligen @Nilas , det verkar lovande det hÀr. Snart sÀljer du av allt annat och gÄr all in!
Inte helt omöjligt. Finns ju hur mycket trevligt som helst och ganska överkomligt i jÀmförelse med mycket annat. Sen gillar jag ju Àven att trixa lite sjÀlv ocksÄ sÄ vi fÄr se. FÄr förkovra mig och försöka jobba mig upp ur novisstadiet först bara
. Ăr det ok att anvĂ€nda sig av annat Ă€n Casio-original vid moddning, typ bezel eller lĂ€nk?
Man vill ju inte trampa i klaveret direkt nÀmligen.
LÄter bra för min del ocksÄ. (har nÀmligen lite pÄ ingÄngJag röstar för ett ok pÄ annat Àn orginaldelar. Denna hade vart ganska omöjlig annars.
![]()
'Utspilld bensin' looken ?Jag röstar för ett ok pÄ annat Àn orginaldelar. Denna hade vart ganska omöjlig annars.
![]()
Hatten av. Den Àr lÀcker!Jag röstar för ett ok pÄ annat Àn orginaldelar. Denna hade vart ganska omöjlig annars.
![]()
Tror dom flesta av oss tycker det Àr ok om det ersÀtter delar som inte finns som original. DÀremot tycker jag vissa am delar ser billiga ut t.ex för att loggan ser off ut. Men det mesta gÄr bra och delar finns det obegrÀnsat avInte helt omöjligt. Finns ju hur mycket trevligt som helst och ganska överkomligt i jÀmförelse med mycket annat. Sen gillar jag ju Àven att trixa lite sjÀlv ocksÄ sÄ vi fÄr se. FÄr förkovra mig och försöka jobba mig upp ur novisstadiet först bara
. Ăr det ok att anvĂ€nda sig av annat Ă€n Casio-original vid moddning, typ bezel eller lĂ€nk?
Man vill ju inte trampa i klaveret direkt nÀmligen.
Ja jag trodde nog det men tÀnkte det var bÀst att vara helt sÀkerTror dom flesta av oss tycker det Àr ok om det ersÀtter delar som inte finns som original. DÀremot tycker jag vissa am delar ser billiga ut t.ex för att loggan ser off ut. Men det mesta gÄr bra och delar finns det obegrÀnsat av![]()
MedhÄll. Enda tillÀgget jag har Àr att jag anser att det tydligt bör framgÄ vid försÀljning om det sitter AM-delar pÄ. Att den informationen sen riskerar att försvinna efter nÄgra led Àr inte mycket att göra Ät.Tror dom flesta av oss tycker det Àr ok om det ersÀtter delar som inte finns som original. DÀremot tycker jag vissa am delar ser billiga ut t.ex för att loggan ser off ut. Men det mesta gÄr bra och delar finns det obegrÀnsat av![]()
âDu simmar ur bild, Kaj!âGodmorgon!
Mudmastern Àr sÄ stor att den knappt fÄr plats pÄ bild...
![]()
KlassikerâDu simmar ur bild, Kaj!â
@Jaggis Var det inte precis ett sÄnt med till denna som jag köpte av dig?Satt och plockade igenom allt i boxen till en Frogman jag köpt som Àr uthÀmtad i Japan. Har nÄn annan sett ett sÄdant hÀr garantibevis? Det Àr alltsÄ baksidan pÄ den japanska instruktionsboken.
![]()