• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Gillar denna!
A8E102A6-D47E-4F00-84A6-071E1F675D84.jpeg
Fick min igÄr..grym klocka ;)

"RÄkade" bada i havet med denna lite lÀnge förra sommaren och sedan ville den inte gÄ igÄng... NÄgon som vet om det Àr möjligt att titta pÄ den, rensa frÄn saltkristaller m m, eller har den kanske fÄtt kortslutning och dödat verket? NÄgon som tar sÄdana uppdrag?
2017-03-27 12.54.07.jpg

För er KS vÀnner som har en GMW-b5000d hur stÄr det till med laddningen nu under Ärets mörkare tider?
Min har aldrig orkat över typ 75% Àven om den mestadels legat pÄ fönsterbrÀdan.
Screenshot_20200315-094316.jpg

Om den inte anvÀndes sÄ brukade den fÄ 2v pÄ ett fönsterbrÀde vÀnt Ät öster och 2v vila i mörker :)
FÄr vÀnta till nÀsta soldag dÄ jag fÄr lÀgga den ute för lite ordentlig laddning.
Tycker min har legat pÄ den ljusaste fönsterbrÀdan i lÀgenheten men den fÄr tydligen inte tillrÀckligt med ljus...

FÄr vÀnta till nÀsta soldag dÄ jag fÄr lÀgga den ute för lite ordentlig laddning.
Tycker min har legat pÄ den ljusaste fönsterbrÀdan i lÀgenheten men den fÄr tydligen inte tillrÀckligt med ljus...
Ja men vet att jag hade den en hel arbetsdag i ett fönster med mkt sol en dag. DÄ vart den bra laddad. SÄ det gÄr ju. :)

Tillbaka
Topp