Hjortens80
Basic
Fick min igÄr..grym klockaGillar denna!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fick min igÄr..grym klockaGillar denna!
![]()
Minns inte alls tyvÀrr.@Jaggis Var det inte precis ett sÄnt med till denna som jag köpte av dig?
https://klocksnack.se/threads/casio-g-shock-frogman-gwf-1000-1jf.88191/
Nuvarande Àgare hade bÀttre koll Àn du & jag, sÄ hÀr sÄg det pappret ut:Minns inte alls tyvÀrr.
PlommonsbrÀnnvin!Fight against corona
![]()
Det dÀr dödar mer Àn Coronavirus.Fight against corona
![]()
Det dÀr dödar mer Àn Coronavirus.
Fungerar det som handsprit ocksÄ?Det Àr ingenting... blev nyss bjuden pÄ pÀronsbrÀnnvin: 52% !!!
Fungerar det som handsprit ocksÄ?
- Ja, de dÀr lösa bladen har jag ocksÄ fÄtt med nÄn gÄng.Nuvarande Àgare hade bÀttre koll Àn du & jag, sÄ hÀr sÄg det pappret ut:
![]()
Olika versioner av JDM garantibevis? @Hans B 1955
Fight against corona
![]()
Det dÀr dödar mer Àn Coronavirus.
En liten sÄn om dagen och du hÄller dig kry. VÀlkÀnd fakta och beprövat nere pÄ Balkan.Allt i ett: Doftar gott + smakar gott + invÀrtes desinfektionsmedel![]()
Det dÀr brÀnner fint.Fight against corona
![]()
En till bra duo!
![]()
En mycket lÀcker klocka
Kul att den överraskar positivt!
Tack! Dom gör sig bra pÄ bild!Shit vilken sunburst pÄ de tvÄ... R.E.S.P.E.C.T![]()
Min har aldrig kommit upp pÄ max. Trots en hel del fönsterbrÀdesladdning...För er KS vÀnner som har en GMW-b5000d hur stÄr det till med laddningen nu under Ärets mörkare tider?
Min har aldrig orkat över typ 75% Àven om den mestadels legat pÄ fönsterbrÀdan.
![]()
Min GMW-B5000 Àr full.För er KS vÀnner som har en GMW-b5000d hur stÄr det till med laddningen nu under Ärets mörkare tider?
Min har aldrig orkat över typ 75% Àven om den mestadels legat pÄ fönsterbrÀdan.
![]()
Om den inte anvÀndes sÄ brukade den fÄ 2v pÄ ett fönsterbrÀde vÀnt Ät öster och 2v vila i mörkerMin GMW-B5000 Àr full.![]()
FÄr vÀnta till nÀsta soldag dÄ jag fÄr lÀgga den ute för lite ordentlig laddning.Om den inte anvÀndes sÄ brukade den fÄ 2v pÄ ett fönsterbrÀde vÀnt Ät öster och 2v vila i mörker![]()
- Cool, men krÀvande vad gÀller klÀdsel o tillfÀlle
Ja men vet att jag hade den en hel arbetsdag i ett fönster med mkt sol en dag. DÄ vart den bra laddad. SÄ det gÄr ju.FÄr vÀnta till nÀsta soldag dÄ jag fÄr lÀgga den ute för lite ordentlig laddning.
Tycker min har legat pÄ den ljusaste fönsterbrÀdan i lÀgenheten men den fÄr tydligen inte tillrÀckligt med ljus...
LÄter som ett bra recept. Tror dock att den kommer att fÄ svÄrt att vila i tvÄ veckor den nÀrmsta tidenOm den inte anvÀndes sÄ brukade den fÄ 2v pÄ ett fönsterbrÀde vÀnt Ät öster och 2v vila i mörker![]()