Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det verkar som att det bara var USGick dom att köpa utanför US? Jag provade ocksÄ att frÄga Klockmaster Globen men dom skulle inte fÄ in den![]()
Kraftig smurfkÀnsla i den bilden.Frogman och myströja Àr en perfekt kombination pÄ hemmakontoret.
![]()
Finns det inga nÀtbutiker att bestÀlla ifrÄn eller sÀljs de bara direkt genom Casio USA? Antar att det dyker upp ett gÀng pÄ ebay inom kort till dubbla priset...Det verkar som att det bara var US![]()
Hehe, jag gillar ju blÄtt!Kraftig smurfkÀnsla i den bilden.![]()
Ăger du eller har du Ă€gt en sĂ„dan hĂ€r ?Hehe, jag gillar ju blĂ„tt!![]()
Nej, det har jag inte men den var riktigt cool!Ăger du eller har du Ă€gt en sĂ„dan hĂ€r ?
Det finns en hĂ€r i Akureyri med âvanligâ LCD tidvisning
![]()
Det kan lĂ„ta lite fĂ„nigt, men det Ă€r faktiskt en annan kĂ€nsla med digital avlĂ€sning. Den Ă€r ju mer exakt samtidigt som man inte fĂ„r samma kĂ€nsla av vart pĂ„ timmen man befinner sig, jĂ€mfört med ett par visare. Typ som nu, 14:43. PĂ„ en klocka med visare Ă€r det âungefĂ€r kvart iâ. Men efter ett par dagar Ă€r man vanTillbaka i klockforumet efter ett uppehĂ„ll utan klocka.
Men nu tillbaka heldigitalt![]()
ska bli spÀnnande....![]()
Det Ă€r ju precis som en digitaltermometer kontra kvicksilverdito.. UngefĂ€r 15grader pĂ„ kvickisen blir ju exempelvis 14.7 grader pĂ„ digitalaDet kan lĂ„ta lite fĂ„nigt, men det Ă€r faktiskt en annan kĂ€nsla med digital avlĂ€sning. Den Ă€r ju mer exakt samtidigt som man inte fĂ„r samma kĂ€nsla av vart pĂ„ timmen man befinner sig, jĂ€mfört med ett par visare. Typ som nu, 14:43. PĂ„ en klocka med visare Ă€r det âungefĂ€r kvart iâ. Men efter ett par dagar Ă€r man van![]()
Frogman och myströja Àr en perfekt kombination pÄ hemmakontoret.
![]()
Kraftig smurfkÀnsla i den bilden.![]()
Haha, spot on!Smurf?Jag Àr helt sÀker pÄ att det dÀr Àr en bild frÄn Monsters Inc.
![]()
Ja, just den dÀr modellen har nog en potential att gÄ upp i pris riktigt snabbt.Finns det inga nÀtbutiker att bestÀlla ifrÄn eller sÀljs de bara direkt genom Casio USA? Antar att det dyker upp ett gÀng pÄ ebay inom kort till dubbla priset...![]()
Finns det inga nÀtbutiker att bestÀlla ifrÄn eller sÀljs de bara direkt genom Casio USA? Antar att det dyker upp ett gÀng pÄ ebay inom kort till dubbla priset...![]()
Tack!Hur fÄr du till det dÀr snygga ljuseffekterna?
Ja, samma pÄ WUS.Ja, om man scrollar ner till kommentarerna hÀr sÄ stÄr det ganska klart att det blev en liten upplaga. JÀnkarna fÄr sina bestÀllningar avbrutna.
https://www.hodinkee.com/articles/casio-g-shock-dw5600-nasa-limited-edition-introducing
NÀ nu börjar jag sakna min. Den sitter ju perfekt som du sÀger!Fantastiskt nÀr man fÄr en G-shock som Àr mÀrkt med flera AKTAS-klistermÀrken, haha. Man vet ju aldrig!
![]()
För övrigt sÄ mÄste jag sÀga att det var lÀngesen jag testade en ny G-shock som satt sÄ skönt. Sitter helt perfekt pÄ min arm och Àr till och med bekvÀmare Àn min GG-B100. 10/10 lerpölar!
![]()
Fantastiskt nÀr man fÄr en G-shock som Àr mÀrkt med flera AKTAS-klistermÀrken, haha. Man vet ju aldrig!
![]()
För övrigt sÄ mÄste jag sÀga att det var lÀngesen jag testade en ny G-shock som satt sÄ skönt. Sitter helt perfekt pÄ min arm och Àr till och med bekvÀmare Àn min GG-B100. 10/10 lerpölar!
![]()
Grattis! Fast i G-TrÀsket pÄ riktigt ser jagFantastiskt nÀr man fÄr en G-shock som Àr mÀrkt med flera AKTAS-klistermÀrken, haha. Man vet ju aldrig!
![]()
![]()
Det kan jag förstÄ! Jag hade förvÀntat mig att den hÀr klockan skulle bli en kompromiss men det blev den verkligen inte.NÀ nu börjar jag sakna min. Den sitter ju perfekt som du sÀger!
Tack sÄ mycket!Ah, du fick en till slut! Grattis. Sitter som gjuten pÄ dig. Det Àr en bra vecka för dig! Froggien och sen GWG'n.
Ja, hade bara tio stycken sen tidigare sÄ...Grattis! Fast i G-TrÀsket pÄ riktigt ser jag![]()
JodÄ, alles in ordnung.Det dÀr ser inte friskt ut...![]()