Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
HÀrligt! Bra snusval ocksÄGult för egen del hÀr![]()
![]()
NyförvÀrvet har anlÀntModdad och klar med lÀnk nÀr den öppnades
![]()
![]()
Tackar! Ja de Ă€r toppen! Ăven vĂ€stkust Ă€r helt okayHĂ€rligt! Bra snusval ocksĂ„![]()
https://klocksnack.se/threads/gmw-b5000gd-1er-full-metal-svart-stÄlis.131535/HÀr sitter man i möte en timma sÄ har det hunnit försvinna Ànnu en stÄlis pÄ K&S![]()
Vilken trioMuddies!
![]()
Tack! FrÄgan Àr bara om det Àr motiverat att ha alla tre. Ska erkÀnna att GG-B100 hÀnger löst...Vilken triosnyggt.
Den Àr riktigt bra utseendemÀssigt men jag tyckte den satt hÄrt pÄ harmen.Tack! FrÄgan Àr bara om det Àr motiverat att ha alla tre. Ska erkÀnna att GG-B100 hÀnger löst...
Sitter bra pÄ mig men jÀmfört med GWG-1000 sÄ kÀnns den lite mesig...Den Àr riktigt bra utseendemÀssigt men jag tyckte den satt hÄrt pÄ harmen.
Sitter bra pÄ mig men jÀmfört med GWG-1000 sÄ kÀnns den lite mesig...![]()
Jo, iofs...det mesta blir oerhört smÄtt efter man burit den stekpannan ÀndÄ sitter den oerhört bra.
Haha, samma hÀr. Jag har haft ett gÀng G-shocks men aldrig anvÀnt nÄgot annat Àn min gamla hederliga DW-5600 som beater.Nyinkommet.
Jag har ju nÄgra andra g-shocks men de vill jag inte repa
Och rea var det dessutom sÄ vilka andra argument behövs?!
Denna fÄr dÀrmed Àran att tjÀnstgöra som en beater.
![]()
Vad vÀntar alla pÄ?! Det Àr ju Ärets kap sÄ hÀr lÄngt.Tack för tipset![]()
Men visst Àr den snygg ÀndÄ. Tycker det Àr bland dom snyggaste som gjorts.Nyinkommet.
Jag har ju nÄgra andra g-shocks men de vill jag inte repa
Och rea var det dessutom sÄ vilka andra argument behövs?!
Denna fÄr dÀrmed Àran att tjÀnstgöra som en beater.
![]()
Haha, samma hÀr. Jag har haft ett gÀng G-shocks men aldrig anvÀnt nÄgot annat Àn min gamla hederliga DW-5600 som beater.
Sitter bra pÄ mig men jÀmfört med GWG-1000 sÄ kÀnns den lite mesig...![]()
Men visst Àr den snygg ÀndÄ. Tycker det Àr bland dom snyggaste som gjorts.
Mesig ??Har man GWG och Àr nöjd tycker jag nog ocksÄ att GG Àr lite överflödig.