• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Mer natur :D
20200511_150840.jpg

20200511_150850.jpg

Senast Àndrad:
lite sugen pÄ en lÀnk till min GW-M5610 - har sett lite video etc men hittar inget bra stÀlle att handla... nÄgra tips?
Àr det nÄgot att ha förresten?

Nya delar har kommit. Eftersom jag inte hittade en vanlig dw-6600 fick jag modda min lila. Nu Àr ju knappen lila och jag har ingen lust att fÀrga den, istÀllet tÀnker jag att jag kanske kan fÀrga den röda texten lila istÀllet. Vad tycker panelen? Leave as is, eller fÀrga röda texten lila?
IMG_20200511_184302.jpg
IMG_20200511_185955.jpg

Vad tror ni att PostNord hÄller pÄ med hÀr? :confused:
IMG_20200511_180007.jpg
Har ju bara gĂ„tt en arbetsdag, tycker att det Ă€r mer eller mindre standard med ”FörsĂ€ndelsen Ă€r pĂ„vĂ€g” i tvĂ„ dagar sen(förhoppningsvis) plingar det till om att det gĂ„r att hĂ€mta ut, inget dĂ€r emellan.

Nya delar har kommit. Eftersom jag inte hittade en vanlig dw-6600 fick jag modda min lila. Nu Àr ju knappen lila och jag har ingen lust att fÀrga den, istÀllet tÀnker jag att jag kanske kan fÀrga den röda texten lila istÀllet. Vad tycker panelen? Leave as is, eller fÀrga röda texten lila?
IMG_20200511_184302.jpg
IMG_20200511_185955.jpg

LÄt det vara som det Àr... röd text Àr en klassiker, och det Àr lÀttare att byta tillbaka till gamla bezeln men behÄlla det svarta bandet kanske... ;):pompus:

Dom skyndar vÀl lÄngsamt som vanligt??:banghead:
Grattis till den coola gulingen förresten:)

Har ju bara gĂ„tt en arbetsdag, tycker att det Ă€r mer eller mindre standard med ”FörsĂ€ndelsen Ă€r pĂ„vĂ€g” i tvĂ„ dagar sen(förhoppningsvis) plingar det till om att det gĂ„r att hĂ€mta ut, inget dĂ€r emellan.

En arbetsdag ja, men ni vet vÀl hur det Àr nÀr man vÀntar pÄ paket? :angel:

En arbetsdag ja, men ni vet vÀl hur det Àr nÀr man vÀntar pÄ paket? :angel:
Haha ja jag Àr ocksÄ sjukt otÄlig nÀr det gÀller paketvÀntan, speciellt nÀr det lÀmnat sÀljaren och kommit till Postnord, spÄrar typ paketet tio gÄnger om dagen :p
Orutinerat o bestÀlla nÄtt innan helg ! ;)

Tillbaka
Topp