Johan K
Friends of KS
Strax under 17.5 cm om jag gÄr pÄ mitt medgivet halvkassa minne. Har för mig att det Àr strax över 6.75 inches sÄ kontrollrÀkning mot annat minne verifierar detta.Hur stor handled har du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Strax under 17.5 cm om jag gÄr pÄ mitt medgivet halvkassa minne. Har för mig att det Àr strax över 6.75 inches sÄ kontrollrÀkning mot annat minne verifierar detta.Hur stor handled har du?
Haha, vek handled...Strax under 17.5 cm om jag gÄr pÄ mitt medgivet halvkassa minne. Har för mig att det Àr strax över 6.75 inches sÄ kontrollrÀkning mot annat minne verifierar detta.
SĂ„ frestad. Jag som just blivit med annan g-shock!Haha, vek handled...Jag har 16,5cm och Mudmastern sitter perfekt.
![]()
Det Àr bara att skriva upp den pÄ villhöver-listan! Finns gott om dem sÄ ingen fara att vÀnta ett tag innan du skaffar en.SÄ frestad. Jag som just blivit med annan g-shock!
Riktig vÄrkÀnsla i denFujoors GW-M5625
![]()
KinaRiktig vÄrkÀnsla i denVilket torn Àr det som saknas pÄ multiband 5?
Ăsch dĂ„, den Ă€r garanterat mindre Ă€n den du har nu. *sneglar pĂ„ profilbilden*Sugen, men utan att ha provat mudmaster sĂ„ Ă€r jag rĂ€dd att den Ă€r för stor för min veka handled.
Och betydligt bĂ€ttre batteritid!Ăsch dĂ„, den Ă€r garanterat mindre Ă€n den du har nu. *sneglar pĂ„ profilbilden*![]()
Vet inte riktigt hur stor handled jag har, men sjukt nöjd med min GWG-1000. à ngrar mig inte en sec att jag köpte denOch betydligt bÀttre batteritid!![]()
En av de snyggare jag skÄdat!Japp - modul frÄn GW-B5600AR och bezel/band i "military grey" frÄn DW5600M-8.
Jag har redan givit in för frestelsenVet inte riktigt hur stor handled jag har, men sjukt nöjd med min GWG-1000. à ngrar mig inte en sec att jag köpte deninte för att pucha eller sÄ, sjÀlvklart, utan bara min Äsikt
![]()
Men det Àr en av mina favoriter!Den Àr kanske ingen favorit. Men den Àr robust och fyller sin funktion
![]()
Dom skyndar vÀl lÄngsamt som vanligt??Vad tror ni att PostNord hÄller pÄ med hÀr?
![]()
Har ju bara gĂ„tt en arbetsdag, tycker att det Ă€r mer eller mindre standard med âFörsĂ€ndelsen Ă€r pĂ„vĂ€gâ i tvĂ„ dagar sen(förhoppningsvis) plingar det till om att det gĂ„r att hĂ€mta ut, inget dĂ€r emellan.Vad tror ni att PostNord hĂ„ller pĂ„ med hĂ€r?
![]()
Riktigt tuff! Kanske om jag köper en baby-shock till frugan sÄ fÄr jag köpa en big-shock till mig sjÀlv utan att det blir nÄ liv?Ja, den behöver nytt batteri.
StorleksmÀssigt ganska bra.
![]()
Nya delar har kommit. Eftersom jag inte hittade en vanlig dw-6600 fick jag modda min lila. Nu Àr ju knappen lila och jag har ingen lust att fÀrga den, istÀllet tÀnker jag att jag kanske kan fÀrga den röda texten lila istÀllet. Vad tycker panelen? Leave as is, eller fÀrga röda texten lila?
![]()
![]()
Det Àr sÄ man förhandlarRiktigt tuff! Kanske om jag köper en baby-shock till frugan sÄ fÄr jag köpa en big-shock till mig sjÀlv utan att det blir nÄ liv?![]()
Dom skyndar vÀl lÄngsamt som vanligt??
Grattis till den coola gulingen förresten![]()
Har ju bara gĂ„tt en arbetsdag, tycker att det Ă€r mer eller mindre standard med âFörsĂ€ndelsen Ă€r pĂ„vĂ€gâ i tvĂ„ dagar sen(förhoppningsvis) plingar det till om att det gĂ„r att hĂ€mta ut, inget dĂ€r emellan.
Diggar inte tvÄ fÀrg, men ville mest sÀtta den pÄ gw-5000 bandLÄt det vara som det Àr... röd text Àr en klassiker, och det Àr lÀttare att byta tillbaka till gamla bezeln men behÄlla det svarta bandet kanske...![]()
Haha ja jag Àr ocksÄ sjukt otÄlig nÀr det gÀller paketvÀntan, speciellt nÀr det lÀmnat sÀljaren och kommit till Postnord, spÄrar typ paketet tio gÄnger om dagenEn arbetsdag ja, men ni vet vÀl hur det Àr nÀr man vÀntar pÄ paket?![]()
Fast det gick vÀl snabbt? 3 timmar frÄn att ombudet fÄtt paketet och det gick ivÀg?Vad tror ni att PostNord hÄller pÄ med hÀr?
![]()
Diggar inte tvÄ fÀrg, men ville mest sÀtta den pÄ gw-5000 band![]()