• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Kolla med sÀljaren. Han har lite fördröjning iom viruset. VÀntar pÄ lite grejer jag ocksÄ.
Skillnaden mot dom pÄ AliExpress Àr att du fÄr text pÄ bezeln.
Kollar man anvÀndarbilder pÄ Ali sÄ ser det ut som att det Àr med text pÄ bezel, inte pÄ sÀljarens bilder dock. Kanske har med lagar osv att göra?

Jag bestÀllde faktiskt ett svart sÄdant igÄr. Dock inte frÄn Ali Express utan Ebay. LÀr vara samma grejer skulle jag tro. Kommer frÄn Kina hur som helst. De skulle levereras först i slutet av juli. LÄng leveranstid tycker jag.
Ja det var lite vÀl lÄng vÀntan.. :p
Finns inget inom EU?

17,5 cm omkrets uppmÀtt hos PT, det Àr nÀstan Mudmaster size! (Handleden mÀtt, inget annat :D)
FÄr bygga vidare med mina handledsövningar :cool:
0BC2ECA9-B3B0-45E5-A269-76F2E1808553.jpeg

Hur smala ? Mina 20cm Àr perfekta till G shock :)
Jag har för mig att @MaBr ocksÄ har ganska smala men sportar bÄde GWG och GG utan problem.
Har inte mÀtt men kan sÀga att en seiko skx 007 Àr pÄ grÀnsen till för stor för mina handleder. Kan ha och göra med hur klockan ser ut visuellt som fÄr den att verka större Àn vad den Àr

Har inte mÀtt men kan sÀga att en seiko skx 007 Àr pÄ grÀnsen till för stor för mina handleder. Kan ha och göra med hur klockan ser ut visuellt som fÄr den att verka större Àn vad den Àr
7FD0DFA1-DA41-4A58-B4EA-EC659931E736.jpeg

De allra fetaste G shock har en smart lösning (dÀr boetten möter armbandet) som gör att de ÀndÄ passar de flesta, se ovan :)

Tillbaka
Topp