Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
FrÄn manualen, men det kanske inte gÄr?HjÀÀÀlp! Min nya Mudmaster har packat ihop helt. Sensorerna visar bara enheterna och inga vÀrden och den analoga delen har stannat.Jag skulle sÀtta en GPS-punkt och dÄ lÄste hela klockan sig. What to do? GÄr det att fabriksÄterstÀlla klockan utan att plocka ur batteriet?
Edit: Inte ens lampan funkar lÀngre...
![]()
![]()
Har testat att fabriksÄterstÀlla den nu men det hjÀlpte inte.FrÄn manualen, men det kanske inte gÄr?
https://support.casio.com/global/en/wat/manual/5594_en/VPCVSYhyjwqnvh.html
Har testat att fabriksÄterstÀlla den nu men det hjÀlpte inte.Allt som har med sensorerna att göra, kopplingen till telefonen, den analoga delen och belysningen verkar vara helt dött. Alla andra funktioner fungerar precis som de ska.
NÀ, kommer inte att röra den sjÀlv, den fÄr Äka tillbaka nÀsta vecka. Vet inte riktigt om det Àr mjukvaran eller hÄrdvaran som gÄtt sönder.Vad surt. MÄndagsex eller kanske barnsjukdomar? Trist hursomhelst.
Jag tycker inte att du ska öppna den sjÀlv för garantin kan ju ryka utan lÄt casio fixa.
Mycket snyggt. Blev sugen pÄ att ha den dÀr igenBarton silikon-straps. En uppgradering x10 jÀmfört med originalet. Rekommenderas!
![]()
Mycket snyggt. Blev sugen pÄ att ha den dÀr igen![]()
HahaDu kan köpa min...![]()
Vad trist, du som trivdes sÄ mycket med klockan att du i stort sett gick ut enbart för att rasta den. Jag hoppas att du inte tappat suget pÄ en ny!HjÀÀÀlp! Min nya Mudmaster har packat ihop helt. Sensorerna visar bara enheterna och inga vÀrden och den analoga delen har stannat.Jag skulle sÀtta en GPS-punkt och dÄ lÄste hela klockan sig. What to do? GÄr det att fabriksÄterstÀlla klockan utan att plocka ur batteriet?
![]()
![]()
Riktigt trÄkigt men jag har definitivt inte tappat suget. FÄr hoppas pÄ att de sköter det smidigt.Vad trist, du som trivdes sÄ mycket med klockan att du i stort sett gick ut enbart för att rasta den. Jag hoppas att du inte tappat suget pÄ en ny!
Jag var hos @Blackpercy och hÀmtade upp den hÀr precis, riktigt kul sak som jag missat att den fanns
![]()
Verkligen fin!BlÄ displayen Àr vÀldigt trevlig!![]()
Verkligen fin!
TÀnker att den nog skulle göra sig fint ihop med en aged ip bezel och lÀnk... kanske kan bli sÄ framöver, vi fÄr se!![]()
Mycket bra!Hehe kanske! Hade den ett tag pÄ grÄtt resin, mkt bra kombo det med
![]()
Men vafan! Vad sjukt. Men den hÀr funktionen att sÀtta ut GPS punkt lÀmnar en del att önska. Funkar sÄdÀr om jag ska vara Àrlig...HjÀÀÀlp! Min nya Mudmaster har packat ihop helt. Sensorerna visar bara enheterna och inga vÀrden och den analoga delen har stannat.Jag skulle sÀtta en GPS-punkt och dÄ lÄste hela klockan sig. What to do? GÄr det att fabriksÄterstÀlla klockan utan att plocka ur batteriet?
![]()
![]()
Ja hade gÀrna sett mer safirglas. Verkar bara komma pÄ High end modellerna. Hur mkt dyrare kan det bli mÄnntro?Efter att ha insett att min muddie lyckats fÄtt sig en repa pÄ glaset kan jag inte hjÀlpa tÀnka hur mkt mervÀrde ett safir skulle ge, för oss kunder, i g-shock mellansegmentet? (~2k) Och hur mkt extra det skulle kosta att inkludera pÄ dessa modeller?
Repor stör mig i övrigt inte förutom dÄ pÄ glaset vid nya klockor men Àr ju nÄgot som man fÄr ta och komma över, anvÀndas ska de ju. Och i övrigt tÄl de ju allt, kÀnns dÄ lite surt nÀr glaset blir akilleshÀlen.
Vad sÀger ni?
Ja hade gÀrna sett mer safirglas. Verkar bara komma pÄ High end modellerna. Hur mkt dyrare kan det bli mÄnntro?
DÄ Àr jag snart tillbaka hÀr igenKan ni gissa vilken det blev?
![]()
Nope!GG-100?
Ursinnes gmw?Nope!
- ledtrÄd, köptes hÀr pÄ KS.
Dingdingding!Ursinnes gmw?