• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Mikko Luiro

Audemars
2-Faktor
GW-M5610 kort och gott.
DE3E5D8B-A6E5-488F-BE8D-F25241C9AED9.jpeg
Du skulle prova den pĂ„ kombilĂ€nk. 🙂
20210407_160829.jpg
20210407_160800.jpg
 

Danne.l

Rolex
2-Faktor
Plötsligt hĂ€nder det! Jag handlade bezel och band till min Rangeman frĂ„n tiktox i mitten av februari. Mycket trĂ„kig historia eftersom försĂ€ndelsen försvann och ingen ville ta tag i saken varken tiktox, royal mail eller postnord. Tiktox har fortfarande inte svarat pĂ„ nĂ„tt av de fem mejl jag skickat till dom och efterfrĂ„gat svar pĂ„ hur vi skulle gĂ„ vidare i frĂ„gan. Men idag sĂ„ damp det ner ett momsbrev frĂ„n postnord sĂ„ nu, ca sju veckor efter bestĂ€llningen, verkar det vara nĂ„tt pĂ„vĂ€g iaf 🙏🙏🙏
 

Mikko Luiro

Audemars
2-Faktor
Plötsligt hĂ€nder det! Jag handlade bezel och band till min Rangeman frĂ„n tiktox i mitten av februari. Mycket trĂ„kig historia eftersom försĂ€ndelsen försvann och ingen ville ta tag i saken varken tiktox, royal mail eller postnord. Tiktox har fortfarande inte svarat pĂ„ nĂ„tt av de fem mejl jag skickat till dom och efterfrĂ„gat svar pĂ„ hur vi skulle gĂ„ vidare i frĂ„gan. Men idag sĂ„ damp det ner ett momsbrev frĂ„n postnord sĂ„ nu, ca sju veckor efter bestĂ€llningen, verkar det vara nĂ„tt pĂ„vĂ€g iaf 🙏🙏🙏
Oj, jag vĂ€ntar fortfarande pĂ„ ett paket frĂ„n dem ocksĂ„. Verkar vara helt galna leveranstider... Jag ska alltsĂ„ inte ge upp hoppet Ă€n! 🙂
Screenshot_20210407-175536_PostNord.jpg
 
Topp