• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

roosterman

G-shock
2-Faktor
Drifting som i bilkörning pÄ sladd :D
DW-6900Drift.JPG
Fast jag sĂ„g i YT-klippet att Ken Gushi körde med en G som rĂ„kar finnas hĂ€r 😁 Den blĂ„ G-8900an👍
Ken Gushi Drifting.jpg
 

Bilagor

  • IMG_20210619_191736.jpg
    IMG_20210619_191736.jpg
    901.3 KB · Visningar: 3

dragonhf

Rolex
Vad fan Ă€r det som hĂ€nder? Är den i Italien eller Sverige... đŸ€”đŸ€·đŸ™„đŸ˜‚
Screenshot_20210707-232615.jpg
Jag tror att postnord mÄste ha problem med deras system sen nÄgra veckor tillbaka.
Har ett paket som har kommit till Sverige frÄn Japan och den skulle tullhanteras.
Betalade in moms och tullavgift, sÄ stÄr det pÄ statusen nÄgon dag efter: FörsÀndelsen Àr pÄ vÀg.
Tittade idag igen: FörsÀndelsen har ankommit mottagarlandet.
Har de skickat den till Arlanda igen?

Ska ringa Postnord imorgon och höra efter. Man Àr ju rÀdd att de skickar tillbaka till utlandet av nÄgon oförklarig anledning.
 

Patric J

Rolex
2-Faktor
Det Àr uppenbarligen mycket som krÄnglar med importpaket just nu. Jag vÀntar pÄ en klocka frÄn Islander watches, och inom samma dygn hann det med att fraktas New York-Köpenhamn-Stockholm. Men sedan över en vecka Àr det i Stockholm och det stÄr "stoppad". Vet inte vad som hÀnder...
 
Topp