• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Gillar de hĂ€r klĂ€derna pĂ„ GW-5000. 👌
PSX_20230401_125437.jpg
 

Derix

Patek
2-Faktor
Hyffsat ovanlig Mudman pÄ Tradera.
SkÀrmavbild 2023-04-01 kl. 15.49.30.png

 

Sorubim

Audemars
Hyffsat ovanlig Mudman pÄ Tradera.
SkÀrmavbild 2023-04-01 kl. 15.49.30.png

KÖÖÖÖÖP!👍 Det Ă€r en M.I.R.O. "Men In Rescue Orange". Min har jag monterat svart strap pĂ„:
G9000R_MIRO_09.jpg

(arkivbild)
 

ekke

Panerai
2-Faktor
Hyffsat ovanlig Mudman pÄ Tradera.
SkÀrmavbild 2023-04-01 kl. 15.49.30.png

Wow, vem kniper den?
 

Sorubim

Audemars
Japp. Ska bli kul att fÄ hem den. Om den inte Àr nÄgot för mig fÄr den vandra vidare pÄ forumet.
Har du inte haft nÄn 9000 Muddie tidigare?
Master of G, behÀndig storlek, snyggt pÄ just den modellen med orangetintad display.
Enda klagomÄlet brukar vara tröga knappar.
Och visst var det nĂ„n hĂ€r som hade problem med att den skavde pĂ„ handleden?đŸ€” Var det @dragonhf ?

Min behöver ocksĂ„ batteribyte btw. 😅
 

Nygren

Audemars
2-Faktor
Har du inte haft nÄn 9000 Muddie tidigare?
Master of G, behÀndig storlek, snyggt pÄ just den modellen med orangetintad display.
Enda klagomÄlet brukar vara tröga knappar.
Och visst var det nĂ„n hĂ€r som hade problem med att den skavde pĂ„ handleden?đŸ€” Var det @dragonhf ?

Min behöver ocksĂ„ batteribyte btw. 😅
Aldrig prövat modellen, sĂ„ det ska bli riktigt kul. Är det den som Ă€ven lyser upp runt displayen? Eller Ă€r det bara vissa modeller?
 

ekke

Panerai
2-Faktor
Det blev en salig blandning av det jag hade hemma, sashimilax, syrad rödkĂ„l, mango, avokado, edamamebönor, ris, fĂ€rsk chili, tomat/gurka och lite sööös 😄

Pizza Ă€r inte dumt det heller 😊
Kanske den bÀsta vad-huset-förmÄr jag sett i hela mitt liv. SÀg inte att sÄsen Àr japansk majo för dÄ smÀller jag av...
IMG_20230401_183328.jpg
 
Topp