Har du inte köpt den Àn!?Ja men det dÀr mÄste ju nÄgon slÄ till pÄ! En tvÀtt gör underverk![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har du inte köpt den Àn!?Ja men det dÀr mÄste ju nÄgon slÄ till pÄ! En tvÀtt gör underverk![]()
Sover klocklös. (om jag inte somnar i soffanHar ni nÄgon dedikerad "sovklocka"? Jag hade min GX-56BB () förut för att vÀnja in mig med att sova med en stor klocka pÄ handleden. Nuförtiden kör jag GW-002E-1V, lagom storlek och strategiskt placerad lysknapp
![]()
Har ni nÄgon dedikerad "sovklocka"? Jag hade min GX-56BB () förut för att vÀnja in mig med att sova med en stor klocka pÄ handleden. Nuförtiden kör jag GW-002E-1V, lagom storlek och strategiskt placerad lysknapp
![]()
Mot 200Saker och ting hÀnder sÄ lÀtt! Har lite G-Shock-skov för tillfÀllet, verkligen kul klockor att samla pÄ!
Som sagt..![]()
Har ni nÄgon dedikerad "sovklocka"? Jag hade min GX-56BB () förut för att vÀnja in mig med att sova med en stor klocka pÄ handleden. Nuförtiden kör jag GW-002E-1V, lagom storlek och strategiskt placerad lysknapp
![]()
Jag har nato pÄ min, det Àr najs. Annars Àr vÀl standardsvaret: combilÀnk!Efter sju Ärs daglig anvÀndning börjar armbandet pÄ min GW-M5610 bli en aning slitet. NÄgon som har en rekommendation pÄ vad man ska byta till? Det har sÀkerligen redan avhandlats i trÄden, men det var lÀnge sedan jag var inloggad och nu Àr det 4580 sidor att scrolla igenom...
Eller Àr det lÀge att uppgradera till nÄgot nytt.. Hmmm...
Kom annat idagHar du inte köpt den Àn!?![]()
Efter sju Ärs daglig anvÀndning börjar armbandet pÄ min GW-M5610 bli en aning slitet. NÄgon som har en rekommendation pÄ vad man ska byta till? Det har sÀkerligen redan avhandlats i trÄden, men det var lÀnge sedan jag var inloggad och nu Àr det 4580 sidor att scrolla igenom...
InstÀmmer med @FlecktarnEfter sju Ärs daglig anvÀndning börjar armbandet pÄ min GW-M5610 bli en aning slitet. NÄgon som har en rekommendation pÄ vad man ska byta till? Det har sÀkerligen redan avhandlats i trÄden, men det var lÀnge sedan jag var inloggad och nu Àr det 4580 sidor att scrolla igenom...
Ska det skaffas nya igen sen eller?HÄller pÄ att förbereda för nytt inlÀgg under sÀljes!
Flera klockor kan snart fÄ chans att fÄ ny Àgare.
![]()
Ska det skaffas nya igen sen eller?![]()
Jag var helt instĂ€lld pĂ„ en guld baserat pĂ„ vad jag sett tidigare, blev svinglad nĂ€r jag sĂ„g guldâskruvarnaâ pĂ„ den svarta för det Ă€r det enda jag störde mig pĂ„ (att det var svarta pĂ„ guldisen) men sen tittade jag noggrannare pĂ„ den svarta⊠helvetes sĂ„ fin den Ă€r!