• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Det blir nog en sÄn hÀr eller tvÄ framöver.
1000007429.jpg
1000007428.jpg

De ser bra ut! Och Àntligen bra lÀsbarhet med negativ display. GÄr det att vÀxla mellan positiv och negativ display?

Senast Àndrad:
Har ni nĂ„gon dedikerad "sovklocka"? Jag hade min GX-56BB (👑) förut för att vĂ€nja in mig med att sova med en stor klocka pĂ„ handleden. Nuförtiden kör jag GW-002E-1V, lagom storlek och strategiskt placerad lysknapp 🙂

Ett bra tag var det nÄn analog g-shock med lume.
Nu Àr det uteslutande Garmin. Vill mÀta hur bra jag sover osv.

Efter sju Ärs daglig anvÀndning börjar armbandet pÄ min GW-M5610 bli en aning slitet. NÄgon som har en rekommendation pÄ vad man ska byta till? Det har sÀkerligen redan avhandlats i trÄden, men det var lÀnge sedan jag var inloggad och nu Àr det 4580 sidor att scrolla igenom...

Eller Àr det lÀge att uppgradera till nÄgot nytt.. Hmmm...

Efter sju Ärs daglig anvÀndning börjar armbandet pÄ min GW-M5610 bli en aning slitet. NÄgon som har en rekommendation pÄ vad man ska byta till? Det har sÀkerligen redan avhandlats i trÄden, men det var lÀnge sedan jag var inloggad och nu Àr det 4580 sidor att scrolla igenom...

Jag har nato pÄ min, det Àr najs. Annars Àr vÀl standardsvaret: combilÀnk!
1000050479.jpg

Senast Àndrad:

Bild pÄ slitaget?
G shocks ska ju se slitna ut.

InstĂ€mmer med @Flecktarn 😃
KombilĂ€nken Ă€r det klara valet👍

Jag var helt instĂ€lld pĂ„ en guld baserat pĂ„ vad jag sett tidigare, blev svinglad nĂ€r jag sĂ„g guld”skruvarna” pĂ„ den svarta för det Ă€r det enda jag störde mig pĂ„ (att det var svarta pĂ„ guldisen) men sen tittade jag noggrannare pĂ„ den svarta
 helvetes sĂ„ fin den Ă€r! 😃😍

Tillbaka
Topp