Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helvete vilka handleder!Funkar bra trots mina 194 cm och tycker nästan att den känns större på handleden än min Tank..![]()
Haha och ändå vågar jag inte köpa något större än 42mm...Helvete vilka handleder!![]()
Jag är ganska ny på de här grejerna. Hur kan Omega kalla det där för en Speedmaster? Seriös fråga. Snygg klocka dock.Och på tisdagar ska man ju såklart ha en Speedmaster (Ref 166.0285, dock på 35mm, men räknas kanske).
![]()
Jag är ganska ny på de här grejerna. Hur kan Omega kalla det där för en Speedmaster? Seriös fråga. Snygg klocka dock.
Tjusigt!Bump! Länge leve 36mm
Har äntligen kommit till insikt!
![]()
Och JA, det landade i en BB36 tillslut. Ruskigt nöjd![]()
Tack duTjusigt!
Äsch. Kör idag min BB36 efter två veckor med 47mm Panerai, det går allt braTack duden känns så jäkla rätt och nu när jag tog på mig min Sinn 104 på 41mm känns den enorm! Vettetusan hur jag ska kunna bära de större dykarna jag har hemma längre
![]()
Känns som det är lättare att gå ner i storlek än tvärtom. Sen har jag förövrigt tunna handleder så mindre storlek är tacksamt.Äsch. Kör idag min BB36 efter två veckor med 47mm Panerai, det går allt bra![]()
Har du inte sett nåt i tråden, eller vad menar du?Finns det egentligen någon trevlig dressare eller dykare (36-38mm) för en billig peng?![]()
Skulle kanske definierat vad som är billig peng för mig. Tänkte typ 0-5k!Har du inte sett nåt i tråden, eller vad menar du?
Tudor BB36 är en personlig favorit, förutom the obvious Rolex Datejust. För egen del håller jag 116200 högt.
Ja då är läget ett annat!Skulle kanske definierat vad som är billig peng för mig. Tänkte typ 0-5k!
Tack mannen!!Snygg! Sitter perfekt på dig!
Jag äger bara 36mm nuförtiden...av just den anledning du nämnerTack duden känns så jäkla rätt och nu när jag tog på mig min Sinn 104 på 41mm känns den enorm! Vettetusan hur jag ska kunna bära de större dykarna jag har hemma längre
![]()
Knepigt de där. Just eftersom jag som många andra är svag för dykare.Jag äger bara 36mm nuförtiden...av just den anledning du nämner![]()