Känner det också. Tips på band?Klockan är ju finfin. Armbandet passar väl så där
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känner det också. Tips på band?Klockan är ju finfin. Armbandet passar väl så där
Jag tycker brunt gris eller struts är snyggt..gärna med söm ton i ton.Känner det också. Tips på band?
Snygg linen dial och riktigt schysst med grått band till .SM30 linen i solen gör sig bra
För knubbigaJag tycker brunt gris eller struts är snyggt..gärna med söm ton i ton.
Tex som på min seamaster här...
Vad är det för band?SM30 linen i solen gör sig bra
Inte om det är en spädgris...Vill man inte att det kostar så mycket kan man ju köra spargris oxå... Dock tycker jag inte att det funkar så bra med skitgris...För knubbiga
Billig rackare ifrån CNS:Vad är det för band?
Charmig patinering!Klädd i nya gris(k)läder....
Charmig patinering!
Skulle säga att sekundvisaren är bytt. Dessutom tycker jag den är för dyr.Den här seamastern ligger ute på tratten. Kan ni som är mer inlästa på omega säga något om den... Jag har inte sett röd sekundvisare tidigare. Vanligt förekommande?
Är inte intresserad av att köpa den men blev fundersam på den röda sekundvisaren. ..Jag känner inte heller igen det från andra omega men jag är inte så påläst...Skulle säga att sekundvisaren är bytt. Dessutom tycker jag den är för dyr.
Sekundvisaren ser ut att vara från en Atlantic (?)...Är inte intresserad av att köpa den men blev fundersam på den röda sekundvisaren. ..Jag känner inte heller igen det från andra omega men jag är inte så påläst...
Eller hur. Precis min tanke.Sekundvisaren ser ut att vara från en Atlantic (?)...
+1Eller hur. Precis min tanke.
Mina 501 hörs, det gör dom.Fick hem denna idag - tänkte höra om någon vet om rotorn låter mycket på cal 501? Liksom klinkar till ibland, är det normalt?
Låter inte normalt, rotorn som går i boettlocket? Ändras tonen om du trycker rejält på boettlocket när du skakar den? Kan du öppna den?Fick hem denna idag - tänkte höra om någon vet om rotorn låter mycket på cal 501? Liksom klinkar till ibland, är det normalt?
Trycker jag ner locket så låter det betydligt mindre vid skakning, har tyvärr ingen boettkniv så vågar inte försöka öppna den. Misstänkte också rotor mot boettlock. :/Låter inte normalt, rotorn som går i boettlocket? Ändras tonen om du trycker rejält på boettlocket när du skakar den? Kan du öppna den?
De är rätt svåra att öppna om du har snäppboetten? Har haft en med vad jag tror är liknande ljud och där gick rotorn i boettlocket rejält. Såpass att den inte drog upp sig längre.Trycker jag ner locket så låter det betydligt mindre vid skakning, har tyvärr ingen boettkniv så vågar inte försöka öppna den. Misstänkte också rotor mot boettlock. :/
Det avgör det hela, den får gå till uris. Tack för hjälpen!De är rätt svåra att öppna om du har snäppboetten? Har haft en med vad jag tror är liknande ljud och där gick rotorn i boettlocket rejält. Såpass att den inte drog upp sig längre.
Vit tavla? Tycker den ser ommålad ut men borde nog ta en närmare titt.
Skulle inte köpt själv, men vet inget mer än i förra vändan.
De har jag nog aldrig tidigare sett, fler bilder?Idag låg det en trevlig överraskning från USA i brevlådan. Spännen från 1960-tal. Tid tog det men vad gör det ...