Kan fixa det åt digMycket bra!
Visarna på min svarta är också i osynk. Hör gärna av dig hur du löste det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan fixa det åt digMycket bra!
Visarna på min svarta är också i osynk. Hör gärna av dig hur du löste det.
Otroligt läckerKnubbig liten 14k tillbaka efter 3 månader och seriös reparation och service. Verkade vara tipp-topp när jag blev vittne till hur den plötsligt brakade ihop på armen. Men nu så...
Å så äras den som äras bör...
Ooh @Aurum tischa. Stiligt.Knubbig liten 14k tillbaka efter 3 månader och seriös reparation och service. Verkade vara tipp-topp när jag blev vittne till hur den plötsligt brakade ihop på armen. Men nu så...
Å så äras den som äras bör...
Ooh @Aurum tischa. Stiligt.
Grymt då skickar jag den då Återkommer via pm...Kan fixa det åt dig
Tack själv! Hoppas att den behagar
Sjukt bra! Vill också ha en med Breguet-index!Ett års jakt är över...svart waffle m Breguet...visarna i lite osynk men annars finfin
Vart hittar du den?Galen är världen - följde just en auktion på Bukowsis med en visserligen fin...men...
Slutade precisVart hittar du den?
Folk är fan inte kloka...Galen är världen - följde just en auktion på Bukowsis med en visserligen fin...men...
Varför?Folk är fan inte kloka...
Ursäkta men även om den vore cosher är det ju sinnes...
Kan nog så vara, men tror inte alla fina ex börjar gå för över 15k nu på en gång. Men kan såklart ha fel...Varför?
Connies går ju för de pengarna, och utbudet av fina äldre seamasters (vilket denna hade varit om den inte varit ommålad) lär ju inte vara större?!
Tycker dessa länge har känts som väldigt mycket bang for the buck och har under lång tid varit rädd för den dagen de skulle börja gå upp i pris och bli dyra...
Nej såklart inte, men det börjar alltid någonstans... :/Kan nog så vara, men tror inte alla fina ex börjar gå för över 15k nu på en gång. Men kan såklart ha fel...
Sedan håller jag med om att de varit mycket bang for the buck (om än inte för 15)
Ja som vanligt skulle man inte sålt...Nej såklart inte, men det börjar alltid någonstans... :/
Svårt, man kan inte äga all världens klockor...Ja som vanligt skulle man inte sålt...
Så santSvårt, man kan inte äga all världens klockor...
Superfin!Sådärja! Nytt originalglad och rätt krona.
Visst är det så!Det är något speciellt med dessa bumpers
Lägger patina, framförallt på den högra!
Tack! Tycker oxå det är rätt ballt med kraftig patina ibland!Lägger patina, framförallt på den högra!