Var hittar man det där bandet? Är ju enormt snyggt till guldindex av någon anledning, blev sugen...Drömbevels på dessa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var hittar man det där bandet? Är ju enormt snyggt till guldindex av någon anledning, blev sugen...Drömbevels på dessa.
Hoppas inte att priserna sticker för mycket. Måste hinna köpa på mig några till glassens gamla är den klockan jag använder mest i dagslägetBättre sent än aldrig! Nu är det iofs inget positivt att priser går upp men har aldrig förstått att dessa kostat lika mycket eller mindre än de könlösa senare Seamastervarianterna.
Hos @Luckyluciano numera..Var hittar man det där bandet? Är ju enormt snyggt till guldindex av någon anledning, blev sugen...
Ser ju fin ut?Meh vafa.... Råkade just köpa denna då jag tyckte den var billig.... Vet ju dock att ikte kommer duga i längden... Lite trött på mig själv.... Menmen
Blir bra med lite städ och glasputs - varm fin färg i tavlan imoMeh vafa.... Råkade just köpa denna då jag tyckte den var billig.... Vet ju dock att den inte kommer duga i längden... Lite trött på mig själv.... Menmen
Hade span på den men valde att inte buda (läs glömde ) 3400 exkl slagavgift är absolut ett bra pris. Hoppas den är i gott skick. Spännade att se bilder på den när du får hem denMeh vafa.... Råkade just köpa denna då jag tyckte den var billig.... Vet ju dock att den inte kommer duga i längden... Lite trött på mig själv.... Menmen
Charmigt skick!Meh vafa.... Råkade just köpa denna då jag tyckte den var billig.... Vet ju dock att den inte kommer duga i längden... Lite trött på mig själv.... Menmen
Grattis, välanvänt skick vilket jag gillar och tror den blir fin efter lite kärlek!Meh vafa.... Råkade just köpa denna då jag tyckte den var billig.... Vet ju dock att den inte kommer duga i längden... Lite trött på mig själv.... Menmen
Ser fin ut, lite glasputs bara Har en likadan på ingång faktiskt, lite gulare nyans på tavlan bara heheMeh vafa.... Råkade just köpa denna då jag tyckte den var billig.... Vet ju dock att den inte kommer duga i längden... Lite trött på mig själv.... Menmen
Ser ju fin ut?
Snapback fullrotor? Får man fråga vad du fick ge?
Blir bra med lite städ och glasputs - varm fin färg i tavlan imo
Ha
Hade span på den men valde att inte buda (läs glömde ) 3400 exkl slagavgift är absolut ett bra pris. Hoppas den är i gott skick. Spännade att se bilder på den när du får hem den
Charmigt skick!
Grattis, välanvänt skick vilket jag gillar och tror den blir fin efter lite kärlek!
Dock är det väl fel krona? Är det skruvlock? Bumper?
Ser fin ut, lite glasputs bara Har en likadan på ingång faktiskt, lite gulare nyans på tavlan bara hehe
Meh vafa.... Råkade just köpa denna då jag tyckte den var billig.... Vet ju dock att den inte kommer duga i längden... Lite trött på mig själv.... Menmen
Ser väldigt trevlig ut. Fin familjeklenod!Här är min Omega!
Klockan tillhörde min pappas farbror och jag har lämnat in den för slipning av plexit samt rengöring av urverket. I övrigt tror jag att själva klockan (inte bandet) är helt original och aldrig slipad/polerad. Mycket nöjd!
Varför släppte du?Ups! Den var jag med och budade på men släppte den. Jag tror det är ett kanonköp! Grattis!
36mm 2494Är den till vänster vad man kallar för ’jumbo’?
2846 m cal 500 eller 501 tror jag, från 1956 och framåtTack hörni! Det är alltså en 34mm med snap back. Jag tycker skicket ser bra och ärligt ut med bra boett och en jämn fin tavla. Någon som vet kaliber och eller ref?
Blir ca 4500 Ink frakt. Kronan är fel ja så hojta gärna om någon har en till salu!
Tack!2846 m cal 500 eller 501 tror jag, från 1956 och framåt
Sanningen är att jag missade dom sista minuterna på auktionen, jag hade nog följt med en stund till..men som tur är har jag en fetlugs Omega i stallet sen tidigareVarför släppte du?
Helt klart bra. Osäker på vad som är bättre men finns säkert något.Nytt band. Bra eller obra?
Mycket bra.Nytt band. Bra eller obra?
Hade kunnat vara liiite mer elegant och lite mörkare i tonen.Helt klart bra. Osäker på vad som är bättre men finns säkert något.
Drömbevels på dessa.