Nice!Seamaster 2576
Är det ett omega oyster?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nice!Seamaster 2576
Nu när det inte är särskilt varmt längre så sitter klockan sisådär löst, ser dock tight ut på bilderna men dem luras lite antar jagKul med oyster! Ser dock obekvämt ut med klockan nedanför knölen så där?
Ett nitat no-name bara, riktigt skön med go avsmalningNice!
Är det ett omega oyster?
Vart har du köpt?Nu när det inte är särskilt varmt längre så sitter klockan sisådär löst, ser dock tight ut på bilderna men dem luras lite antar jag
Ett nitat no-name bara, riktigt skön med go avsmalning
Fet!Nyanländ. Kände ett sug efter en fat lugs med sub sekund. Skön patina kom på köpet.
Sorry, missat att svara. Köpte i somras av en från forumet!Vart har du köpt?
För mig känns den ommålad men kan ha fel.Vad tror ni om tavlan på denna, är den omgjord eller orörd?
Ref 2759 och är vad jag förstått 50-talare med manuellt verk cal 410.
Den ser inte bra ut.Vad tror ni om tavlan på denna, är den omgjord eller orörd?
För mig känns den ommålad men kan ha fel.
Vad tänker ni på?Den ser inte bra ut.
Allmän känsla ihop med ovanstående för min del som inte är så insatt i Seamasters.Vad tänker ni på?
Tycker det ser ut som index inte riktigt centrerar med markeringar, och kanske lite kladdig text.
Sen överlag blir jag misstänksam när tavlan är så ren.
Vad tror ni om tavlan på denna, är den omgjord eller orörd?
Omegas egna BoR?
Snyggt jobbat. Trevligt fyrtal.Black Seamaster 1950's theme
Aha. Pga strålning eller? Så tolkar jag det.Fasen man skulle bott i USA om man ville ha några fina ex. Denna snubben säljer av alla med radium.
https://instagram.com/phils.vtg.watches?igshid=xhlfbdz66thw
En chansning kanske men kika på https://omegaaddict.com/ alt. skicka ett mejl och frågaGod kväll.
För det första ber jag om ursäkt för det dåliga svenska.
Vet någon var jag kan hitta den ramen som är trasig plus ett klipp och en skruv. Maskinen är 410 från 1957.
Tack
Harri
Aha. Pga strålning eller? Så tolkar jag det.
Underbart !! Man blir glad!Black Seamaster 1950's theme
Borde stämma ja, 16 milj brukar antas som 1958.Hi. Jag tror att detta är 1957. Vad andra tycker?