andskand
Silver
Tack. GOD JUL !Ahh! Magnifikt !! I den vackra blåå asken ! HÖG KLASS ! Känns lite som en julklapp att få se din fina bild.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack. GOD JUL !Ahh! Magnifikt !! I den vackra blåå asken ! HÖG KLASS ! Känns lite som en julklapp att få se din fina bild.
Tröttnat än?Seamaster 2577 , Bumper cal 354
Coolt att du vann den - är lådan och tillbehören som lyfter paketet - finfint!Seamaster 2577 , Bumper cal 354
Coolt att du vann den - är lådan och tillbehören som lyfter paketet - finfintSeamaster 2577 , Bumper cal 354
Inte än, men.........................................................Tröttnat än?
Fråga - är det vanligt att dessa äldre Omegor är stämplade med Både SC-beteckning och annan modellbeteckning?
Ping typ @ConElPueblo - @MOL och @tdn-dk
En följdfråga - vad står SC för? Min 2846 är märkt SC 2.Fråga - är det vanligt att dessa äldre Omegor är stämplade med Både SC-beteckning och annan modellbeteckning?
Tack!Ja, for dobbeltreferenceboetter er det ganske normalt.
Centrumsekund?En följdfråga - vad står SC för? Min 2846 är märkt SC 2.
Centrumsekund?
Länken är bekräftad AM på OF. Fan det känns ju inte alls kul längre. Och klockan köpte jag mest för länken...
Gjorde en liten scan i min samling; 2576, 2577 och 2767 alltid enkel, jumbo ofta dubbel och full rotor 2848/2846 ofta dubbelFråga - är det vanligt att dessa äldre Omegor är stämplade med Både SC-beteckning och annan modellbeteckning?
Fattar inget...Gött att det börjar bli lite ner guld!!
@Anders Forsberg måste fullborda till en trippel
Vafan kolla inläggen ovan mitt...Fattar inget...
...så - what else is new, liksom.
Skämt åsido - har du två nu? Och menar att du vill åt min?
Eller manar du på för att jag ska jaga rätt på två till?
Doh!Vafan kolla inläggen ovan mitt...
Ingen Seamaster dock, men man har ju gått och drömt om en 18k de luxe Constellation på någon cool länk och gärna med stepped dial..Verkligen kul med så mycket guld på sistone. Tror vi behöver några till sådana här. 4500kr gör dock alltid ont att se.
Ingen Seamaster dock, men man har ju gått och drömt om en 18k de luxe Constellation på någon cool länk och gärna med stepped dial..