Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väntar på att det ska bli officiellt att han är tillbaka
Väntar på att det ska bli officiellt att han är tillbaka
Räkna med mig!Det ska faktiskt bli kul att gå på match igen på söndag. Tycket vi ska försöka ordna någon KS-samling innan någon match i vår, finns det något intresse?
All up!Det ska faktiskt bli kul att gå på match igen på söndag. Tycket vi ska försöka ordna någon KS-samling innan någon match i vår, finns det något intresse?
Precis så om mitten. Olsson var ensam, om man han Yasin o Bahoui lite högre upp i mitten så måste de även möta upp Olsson och det gjorde de aldrig. Felaktig uppställning av Norling. Skämskudde.Bedrövligt hur lite vi skapar framåt! Att defensiven skulle darra kändes given, men framåt borde vi vara sååå mycket bättre. En otrolig skillnad när Saletros kommer in och Olsson får spela offensivt. Yasin och Nabbe riktigt osynliga på sina positioner . Gillar normalt Norling, men här misslyckades han
Jag bor tyvärr alldeles för långt bort, kanske blir att åka upp lite längre fram på säsongen. Men skoj initiativ!Nu börjar man kunna se framåt igen när några dagar gått.
Hur ser intresset ut här för göra ett event av att gå på premiären tillsammans? Jag har 2 biljetter till Norra stå.
Jag förstår att det måste kännas skönt
MycketJag förstår att det måste kännas skönt
Vi kan ta ett sunkigt cup-spöke, det innebär bara att erat allsvenska dito lever vidare.
Vi har våra bekymmer men ni är fortfarande utan seger där det betyder något och ni har fortfarande ingen forward värd namnet
Ja man kan ju ajk:s klassiska kappvändarvisa utantill vid det här laget. Inför matchen betydde cupen allt; nu är det plötsligt helt irrelevant..
Lite som när hockeyn som vanligt gick från livsviktigt till "ingen bryr sig om hockey"..
Vem glömmer den här lilla godingen på tal om det.. Alldeles för bra för att låta falla i glömska!
Vad gäller forwards är det ju lite småskoj att våra för dagen två forwards "inte värda namnet" stänkte in varsin kasse mot ajk i söndags..