Rullad mössa...men jag är iallafall inte Dif.
Viiiiiiii e inte Aik....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rullad mössa...men jag är iallafall inte Dif.
Vad gör du i denna tråd? Ingen här bryr sig om vad du tycker om DIF:s värvnigar... Den här tråden är till för att diskutera AIK av oss som håller på Gnaget.Rullad mössa...
Viiiiiiii e inte Aik....
Vad gör du i denna tråd? Ingen här bryr sig om vad du tycker om DIF:s värvnigar... Den här tråden är till för att diskutera AIK av oss som håller på Gnaget.
Ni har ju en egen tråd för Djurgården? Om den är för inaktiv föreslår jag att ni slår ihop den med Hammarbys, ni delar ju trots allt på det mesta![]()
Jag brukar ju posta fina bilder också. Kanske är därför ni är så välvilligt inställdaOj då, känslig pöjk.. Inte är DIF-tråden sån när tex @Jerico retas på lite kul i vår tråd..
Men ok, jag förstår att det gör riiiktigt ont just nu. Du ska få leka vidare i er sandlåda ostört.
Totalt mörkerUtbuade i paus hemma mot Superettan HIF, känns som en mörk säsong väntar...
Den där startelvan skulle resultera i att vi inte har några yttrar. Som när vi spelade 4-4-2 med ett mittfält bestående av Nabil-Moro-Borges-Quaison. Bara spelare som vill gå inåt i banan.Efter värt material tror jag en holländsk 4-3-3 hade fått ut mest
Linner
Lindkvist - milo - Perta - sundgren
Adu
Olsson - goitom
Tarik - stefanelli - bahoui
Bajenklocka påKaffe innan färd mot NA
![]()
Det blir nog ruskigt tufft. Sjukt viktig match, en pinne borta mot MFF kan betyda hur mycket som helst.Grymt skönt med en vinst i premiären!!
Vad tror ni om måndagsmatchen, har vi någon chans mot MFF? De har onekligen sett väldigt starka ut på försäsongen
Hur säker som helst att AIK vinner
Vi har bästa laget, de behöver bara spela ihop sig ett par matcher till men ta det lugnt, vi vinner
:-DOj då, känslig pöjk.. Inte är DIF-tråden sån när tex @Jerico retas på lite kul i vår tråd..
Men ok, jag förstår att det gör riiiktigt ont just nu. Du ska få leka vidare i er sandlåda ostört.
Nja, solklar straff. Finns inget att säga om den. AIK spelar bra, mycket bra tidvis. Malmö är skräp.Nämen, fick förbundets favoritlag en billig straff av den mest MFF-vänliga domaren i serien? Vilken skräll.
Knappast solklar. Svårt att trolla bort armarna i det läget.Nja, solklar straff. Finns inget att säga om den. AIK spelar bra, mycket bra tidvis. Malmö är skräp.
Nä men reglerna är tydliga så inget att säga. Hade en malmöspelare gjort motsvarande så då hade du tänkt att det inte är straff? En sak är vad man vill, en annan är att se det objektivt.Knappast solklar. Svårt att trolla bort armarna i det läget.
Reglerna gäller inte Rosengris.Hatar verkligen den här typen av inkonsekvens från domarna. Ska tillägga att jag inte ser matchen, men är det kort så är det f-n kort oavsett om man har ett innan eller inte.
![]()