• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

AIK-tråden

RikNik

Panerai
2-Faktor
Nä men reglerna är tydliga så inget att säga. Hade en malmöspelare gjort motsvarande så då hade du tänkt att det inte är straff? En sak är vad man vill, en annan är att se det objektivt.
Objektivitet är en omöjlighet. Dom fick straffen gratis ;-)
Synd att vi inte lyckade dra fördel av utvisningen men 1 pinne är ändå skönt :)
 

blyton

Cartier
2-Faktor
Ändå helt ok med 1 pinne borta även om det kändes som att vi kunde fått med oss 3. Tror en intressant säsong väntar...
Hur ser det ut med Aikare i Gbg, någon som är sugen på att kolla någon match framöver?
 
9F1103CA-4986-4BCB-ACFD-507D4ACE0234.jpeg
 
D

Deleted member 4412

Guest
Boka precis plåtar. Haft en bojkott sen torsken i cupen med Dif men mest avvallt pga missnöjet med Norling och det faktum att trots den bästa trupp jag upplevt så det sämsta spelet typ.
Nu kör vi!!!
 
D

Deleted member 4412

Guest
AIK spelade grymt bra tidvis i första. Lika dåligt blev det i andra. Inte ok. Men det känns ändå som att vi har ett mycket bra lag som bara de får chans att spela ihop sig tar hem pokalen i år. :)
Bara beklagligt att vi inte valde att lägga i en växel, gå för 3 poäng o markera att i år är det vårar år. Nej istället (i andra halvlek) så sket vi på oss, backade hem o de få gånger vi krampaktigt försökte anfalla så såg det rent ut sagt pinsamt ut.
O dom är NÖJDA efteråt??!!!
Jag var så arg att teven höll på o ryka haha
 
D

Deleted member 4412

Guest
Ruggigt skön vinst men själva matchen o derbykänslan kom aldrig ordentligt. 7 pinnar på dom 3 första är ändå helt ok:)
Antar att Vraken finner det olustigt att leda tabellen o visar sitt rätta jag imorn (dvs torskar) vilket gör att vi behåller ledningen.
Fantastiskt!!!
 
D

Deleted member 4412

Guest
Ja, overall en bra nivå, men just den situationen skulle ha varit trött. Nu bjöd ju Olsson oss på 2-0, så det var ju nobelt av honom. :]
Känner ändå att efter de 4 inledande säsongerna på NA så har vi nu sluppit det här med domarna på senare matcher.
Du vet ju i övrigt vad jag tyckt om deras insatser tidigare haha;)
Skönt iaf med segern idag!!
Framåt Stolta Aiiiikååå
 

don.h

Cartier
riktigt skön seger igår! Testade att sitta på andra etage i kurvan mot norra på västra läktaren, riktigt bra platser.

Till min fråga, på söndag tänkte vi se matchen på krogen. Har ni tips på någon bra pub(ej harrys eller olearys motsv.)? Hur är polhem nu för tiden?
+ om det är en del AIK'are där men det är inget måste
 
Nu väntar några matcher mot sämre motstånd - Örebro, (IFK), Sirius, Sirius. Ska bli kul att se hur vi hanterar det i år. Förra året var vi bleka i de matcher där vi behövde driva själva, tänker Kalmar hemma (0-1) samt Sundsvall borta (0-0). Har dock betydligt mer kreativitet i laget i år.
 
Topp