• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

AIK-tråden

Ja verkligen, hade dock också kunnat stå 1-4 till AIK efter andra
Njaa, visst spelade AIK upp sig enormt i andra, och borde såklart absolut ha kunnat avgöra matchen då. Men över 90 min tycker jag inte vi kör över Örebro, utan snarare att vi har en halvlek var. Försvaret kändes ängsligt igen, jag vet inte varför Sundgren och Milo in spelade? Men det är tätt matchande nu, så det kanske har med det att göra? Hoppas nu bara att Tarik inte dragit på sig något allvarligt, och vet någon vad status är på Silva?
Nu är det bara ladda om till söndag. "ALLA RENSAR FISK I GÖTEBORG!"
 
Premiär för säsongens skor. Hata, hata, hata Göteborg
20180422_171934.jpg
 

RikNik

Panerai
2-Faktor

Isodor

Audemars
Ovanligt bra start av gnaget och det bådar gott. Gillade insatsen mot götet, riktigt bra och stabilt över två halvlekar.

Riktgt segt med alla dessa avbräck, jävligt tur att vi sitter på en bred trupp annars hade vi haft desto färre poäng.

Kämpa AIK!
 
Jävligt tråkigt med Lundström, som sagt en av lagets bästa så här långt! Nu får väl Sundgren återgå till plats på kanten och Robin får få in på mitten. Sen ryktas det om att kalla hem Robert Taylor också, men jag tror det är först till sommaren. Det får med andra ord inte bli några fler avbräck nu. Taggad som fan inför fredag, kan inte minnas när jag var på en fredagsmatch sist
 
Och borta hela våren...katastrof. När de för en j-vla gångs skull har startat ok.

https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/aik-bekraftar-linner-borta-resten-av-varen/
Ja, det känns verkligen värdelöst! Så nu är det väl dags att vår "nya" keeper från BP, Budimir hoppar in mellan stolparna. Har inte haft någon koll på honom alls, men han måste ju uppenbarligen ha gjort det bra i BP med tanke på avancemanget och det faktum att AIK skrev kontrakt med honom i 3 år. Nu får vi förlita oss på att Perta, Milo och Robin håller det mesta borta från honom och att ingen av dom också går sönder!
 
Senast ändrad:
Ja, det såg väldigt segt ut i första halvlek. Bra och snabba byten än Norling som verkligen förändrade matchbilden! Och Saletros gillar man ju bara mer och mer.
Och som sagt, en jävla fin och värdig hyllning!
 
Topp