• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

AIK-tråden

Riktiga snillen spelarna i DIF och Malmö som börjar köra lite slagsmål framför de Malmö-supporters som precis har varit på väg att storma. Tror att det kan bli kaos om en minut.

Sköna 3 poäng och en fin hyllning till Turina, men det blev lite onödigt spännande :) Argentina!!!
Fin cermoni i Solna innan matchen av spelarna.
BDE0BE0D-3A57-41CC-A8A8-2CCC1A046A62.jpeg

Ja vilket jäkla flyt dom har. Hoppas Malmö rycker upp sig mot Bajen på onsdag. Känns inte så troligt dock.
Derbyt på söndag kommer oavsett bli en rysare.

Jag tror verkligen att man ska ta det på allvar att de kan gå hela vägen, annars är risken att det blir som 2001. Vet inte om jag minns fel, men det var väl lite då att ”jojo, men det håller ju aldrig”.

Har för övrigt en riktigt bra känsla inför kvällens match! Men det man kommer vara nervös över är alla spelare som riskerar att bli avstängda med Bajen vid ett gult kort, och det är inte vilka spelare som helst; Milosevic, Jansson, Lindkvist, Adu, Olsson, Goitom och Stefanelli. Alla vore fint att ha med på söndag!
Mot tre nya härliga poäng!

Riktigt synd att MP försvann från MFF, han är verkligen bra på att demontera lag. Hade gärna sett han kvar året ut.

3 pinnar ikväll och humöret är på topp igen!

Fan att man bjöd in öfk så som man gjorde!
Det går inte att spela så defensivt från minut 36 och räkna med att spela hem matchen . Sjukt besviken på insatsen även om resultatet på förhand vore helt ok

[
Fan att man bjöd in öfk så som man gjorde!
Det går inte att spela så defensivt från minut 36 och räkna med att spela hem matchen . Sjukt besviken på insatsen även om resultatet på förhand vore helt ok
Håller med. Man undrar ju hur pepptalket var i halvtid, precis allt som har bra i första var som bortblåst :-(

Är kritisk till filosofin att stänga matcher vid 1-0, otroligt riskabelt att lägga sig på en tokdefensiv och slut anfall vid en 1-0 ledning. Hade hellre sett att vi kör på för 2an och 3an och släpper in en kontring då och då

Måste försöka igen, inte någon som fått en biljett eller två över?
Är det värt att bege sig till utanför Tele2, säljer folk fortfarande biljetter där?

Häcken och Peking kvar innan uppehållet.. Känns som många lag i Allsvenskan håller en hög klass idag, kan inte ta något för givet.

AIK spelstil 2018 är knappast den mest publikbefriande. Men genererar de rätt poängsnitt och vi står med bucklan i november så är det rätt väg att gå.

Häcken och Peking kvar innan uppehållet.. Känns som många lag i Allsvenskan håller en hög klass idag, kan inte ta något för givet.

AIK spelstil 2018 är knappast den mest publikbefriande. Men genererar de rätt poängsnitt och vi står med bucklan i november så är det rätt väg att gå.
Jag håller inte riktigt med, jag tycker generellt att AIK har spelat riktigt rolig fotboll i år.
Igår var en taktisk succé och jag njöt av varje sekund :) Vraken lyckades inte åstadkomma någonting men lipar över att Gnaget "parkerat bussen". Alltså seriöst, dom har inte förstått någonting. Vilka förlorare. Sen så matar dom sociala media med #serieledare, och då är det två tredjedelar kvar att spela, haha vilka nötter.
Jag är helt säker att Bajen kommer falla långt och hårt i tabellen.

Tillbaka
Topp